Ugrás a fő tartalomra

Baráth Viktória:Főnök [Értékelés]

Sziasztok! A mai napon Baráth Viktória:Főnök című könyvéről olvashatjátok az értékelésemet! Köszönöm az Álomgyár Kiadónak a Recenziós Példányt!

Fülszöveg:

Valóban ​te irányítod a saját életedet? 
Ana Moreno békésen él Albuquerque leggazdagabb negyedében. Mindene megvan, amiről egy nő álmodhat: csodás ház, személyzet és egy milliomos vőlegény, akivel boldogan tervezgetik az esküvőjüket. A rózsaszín álomvilágnak azonban vége szakad, amikor egy este ismeretlenek elrabolják Anát. A lány ekkor döbben rá arra, hogy az élete mégsem volt olyan fényes és csillogó, mint ahogy azt gondolta. Fogvatartója válaszút elé állítja: ha életben akar maradni, meg kell tanulnia alkalmazkodni ahhoz a kegyetlen világhoz, amibe került. A titkok és csalódások hálójában őrlődve azonban arra még ő sem számít, hogy a bosszúvágy egy teljesen új emberré fogja átváltoztatni. 
Hol a határ jó és rossz között? Mire lehet képes az ember, ha a bosszú hajtja? Vajon létezhetnek valódi érzelmek egy kegyetlen világban, vagy csak az érdek vezérli a tetteinket?
Baráth Viktória, az Első tánc című nagy sikerű könyv szerzője ezúttal egy izgalmakban, érzelmekben és erotikában gazdag történetben mutatja be az alvilág rideg valóságát.

Könyvről:

Írónő:Baráth Viktória
Kiadó:Álomgyár Kiadó
Kiadái Év:2017
Oldalszám:368
Csillagozás:5/5

Értékelés:

Baráth Viktória nevével először tavaly találkoztam,amikor megjelent az első könyve,az Álomgyár kiadónál.Mikor megtudtam,hogy érkezik egy újabb könyve,egyből tudtam,hogy el szeretném majd olvasni. És így az elolvasása után mondhatom,hogy egyáltalán nem csalódtam. Sőt!
Szerintem jobban sikerült,mint az Első tánc című könyve. Bár a kettőt nehezen lehet összehasonlítani. Legalábbis szerintem.Igaz,voltak benne előre kiszámítható dolgok,ennek ellenére jól fel volt építve,és az írónő nagyszerűen tudja csavarni a szálakat. A borító pedig igazán passzol a történethez!És akkor bővebben a történetről:

Ana igazi álomvilágban él,az esküvőjét tervezi,csakhogy ez a tökéletes élet,egy pillanat alatt megváltozik, hirtelen döntés elé kényszerül:vagy meghal vagy segít drogot árulni egy rossz embernek.Ana kénytelen eleget tenni a fogvatartóinak,hiszen ha ellenáll semmi jóra nem számíthat. Őszinte leszek,a lány karaktere hihetetlen unszimpatikus volt,utálom az elkényeztetett,hülye,beképzelt libákat,de szerencsére a lány hihetetlen átalakuláson megy keresztül.Sok mindent megtanul például,hogy nem minden a pénz,és a történet során rengeteg izgalommal/élménnyel gazdagodik.Örültem,hogy az Ő szemszögén keresztül olvashattuk a történetet.  Vele izgultam végig az eseményeket,és mindvégig szurkoltam neki.
Egy pillanatig sem unatkoztam! Minden sorát imádtam!

Ryan nagyszerű figura volt,igazi rosszfiú,de miután jobban megismertem rájöttem,hogy azért imádnivaló is tud lenni,bár voltak olyan pillanatai is amikor legszívesebben megfojtottam 
volna. Maga a rosszfiús ötlet eléggé kiszámítható. Hiszen minden rosszfiú rendelkezik egy rossz múlttal..  Majd a könyv végére megváltoznak. Így vele kapcsolatban olyan sok meglepetés nem ért.
Mondhatom, az összes karakter szépen felvolt építve/ki volt dolgozva,úgy mint ahogy a cselekmények is. Remekül meg volt írva. 
Egy dolgot azért nem tudok megbocsájtani Viknek,mégpedig azt,hogy igazán rövidre sikeredett. Bár 368 oldal,ennek ellenére olvastam volna még,annak ellenére,hogy a befejezés remekre sikeredett.Egyszerűen levett a lábamról! Látni lehetett,hogy az írónő hatalmas fejlődésen ment keresztül az első könyve óta.Sokkal jobban lekötött a második regénye
Remélem hamarosan érkezik Viki következő kötete!
Az Álomgyár Kiadónak,pedig köszönöm,hogy ismét ilyen remek könyvet olvashattam! :) ♥


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Elle Kennedy:The Deal [Értékelés]

Sziasztok! A mai napon Elle Kennedy:The Deal című könyvéről olvashatjátok a véleményemet! Fülszöveg: A lány egyezséget köt a fősuli rosszfiújával… Hannah Wells végre talált valakit, aki megdobogtatja a szívét. Bár az élet más területein magabiztosan mozog, a szex és a csábítás nem éppen erős oldala. Ha fel akarja hívni magára a kiszemelt srác figyelmét, ki kell lépnie a komfortzónájából, és elérni, hogy észrevegyék …még ha ezért korrepetálnia kell is a hokicsapat idegesítő, gyerekes és beképzelt kapitányát egy álrandiért cserébe. …ami jobban sül el, mint remélte. Garrett Graham egyetlen álma, hogy a diploma után profi hokijátékos legyen, de a zuhanó tanulmányi eredménye miatt mindent elveszíthet, amiért eddig olyan keményen dolgozott. Ha a csapatban maradás ára, hogy segít egy cinikus csajnak féltékennyé tenni egy srácot, hát legyen. De amikor egy váratlan csók életük legvadabb szexébe torkollik, Garrett hirtelen ráébred, hogy a szerep, amit játszik, nem neki való. Most már

Interjú:Lakatos Levente gondolatai az illegális könyv letöltésekről

Sziasztok! Ma egy interjút olvashattok Lakatos Leventével aki az illegális könyv letöltésekről fog beszélni. Levente könyveit IDE  kattintva tudjátok megvenni. Mi a véleményed az illegális könyv letöltésről? Azt hiszem, hogy a legtöbb illegális könyvletöltő azt sem tudja, hogy amit csinál, az nincsen rendjén. Sokan legalábbis meglepődnek, ha rájönnek: attól, hogy egy könyv digitális formában is megjelenik, még nem ingyenes. Hogy is lehetne az? Egy könyv legalább egy író munkája, ő azzal dolgozott. A kiadói háttérről már nem is beszélve. A világon senki nem dolgozik ingyen, hiszen a pénzből veszünk ennivalót és senki nem tűri, ha ellopják a munkáját. Az írók az esetek nagy részében eladás után kapják a jogdíjukat, tehát minden egyes illegálisan olvasott könyv koporsószegként értelmezhető. Ha szereted az írót, de illegálisan olvasod, például azt kockáztatod, hogy a kiadó a csökkenő eladások miatt nem fogja a következő könyvét megjelentetni. Illetve könnyen megeshet, hogy a kedvelt sz

Pharma Hyaluron Volumennövelő ajakápoló - Rosé

Sziasztok! Bizonyára sokan láthattátok az Instagram oldalamon,hogy érkezett a Naturproduktól múlt héten egy különleges ajakápoló. Erről olvashatjátok most a beszámolómat. Az ajakápoló 2 színben kapható, Rose illetve Marsalában. Én a Rosét választottam,hozzám az a szín közelebb áll. Sosem volt még hasonló ajakápolóm,így kíváncsian vártam,hogy mi lesz az eredménye,vagy egyáltalán lesz-e,de szerencsére az utóbbi történt. Naponta 2-szer ajánlott/érdemes felvinni az ajkakra kézzel vagy a szivacsos aplikátor segítségével,de az utóbbi egyszerűbb és praktikusabb. Az ajakápoló feje szivacsos aplikátor,így könnyen fel lehet vinni,a kívánt területre. Használatkor én éreztem egy kissé bizsergető,mentolos hatást,de abszolút nem volt kellemetlen.A kiszerelése nem nagy,mindössze 7 ml, ezért is leszek kíváncsi,hogy mennyi ideig tart majd ki. Az ajakápoló hiarulonsavat tartalmaz,ami még teltebbé varázsolja az ajkakat,ezenkívűl sokkal puhább volt használat után az ajkam.Rúzs helyett szájfényként