Ugrás a fő tartalomra

MybooKz UNBOXING

Sziasztok! A mai napon megkaptam a MybooKz teszt dobozát! Erről olvashatjátok az első benyomásomat!


A Mybookz ötlete miszerint 2 könyv kerül a dobozba elsőre megvett magának,alapvetően ezt egy jó koncepciónak tartottam. A kategóriákat én választhattam ki! Erről ITT írtam korábban! Fontosnak tartom elmondani,hogy ezzel a bejegyzéssel senkit nem árt szándékomban megbántani,én csak a személyes véleményemet szeretném elmondani,nyílván senki véleménye nem egyforma,és ez így jó!

Fontosnak tartom azt is elmondani,hogy ez mégcsak egy teszt doboz,amelyet bloggerek kaptak,jövő hónapban jelenik meg az első hivatalos doboz!


Mivel ez egy teszt doboz úgy gondolom ezzel lehetne megnyerni igazán az olvasókat,mint más,eddig megjelent könyves dobozok esetében! Azonban szerintem ez a MybooKz esetében egyátalán nem sikerült és ezt igazán sajnálom. A doboz ára 13490 Ft lesz,ha pedig használod a 10%-ra jogosísító kuponomat 12141 Ft. A kupon:KMV123

Én a Womens fiction és a Young Adult dobozt kértem. Az utóbbi kategóriában Kiera Cass:A Szirén című könyve lapult,erre számítottam igazából és örültem is neki. A másik könyv pedig Kristan Higgins:Esküvő újratöltve. Erről a regényről korábban még nem hallottam.

 Naiv voltam és azt gondoltam,hogy a 2 könyv mellett sok meglepetés lesz,hiszen a 2 könyv összértéke 6500 Ft körül van,ami azt jelenti hogy kb 6000 Ft aminek egy részét meglepetésekre kellett volna fordítani.Úgy érzem ez egyátalán nem történt meg! A két könyv mellett helyet kapott 2 levendulás forrócsoki (700 Ft) és egy forrócsokis pohár (400 Ft),valamint egy gyertya,amelynek a pontos árát nem találtam,de nem lehet több 1000 Ft-nál. Ha már mindenképp gyertya kellett a dobozba,nem értem miért nem egy Yankee Candle-t kaptunk,hiszen akkor érteném,hogy egy híres,drágább márka,amelyet sokáig lehet használni,az illata is kellemes.. De ez a gyertya nem márkás,az illata kellemes,de nem valami erőteljes,a szövege pedig már kopott.És ennyi a meglepetés! Vagyis még volt pár papír, ami leírta,hogy mit tartalmaz a doboz,illetve 2 könyvjelző. És ennyi! Gyors fejszámolás után összeadhatjuk,hogy ez így kb 8000 Ft-ból kijön. 1000 Ft a postaköltség,ami összesen azt mutatja 9000 Ft.-ért megkaphatjuk a dobozt. Eléggé durvának gondolom,hogy közel 14000 Ft-ért ilyen csekély mennyiségű dolgot kapnánk. A Young Adult  doboz vásárlói általában 14-18 év között mozognak. Ami azt jelenti,hogy nem keresnek,szóval a legtöbben a zsebpénzüket áldozzák arra,hogy megvegyenek egy ilyen dobozt. Ha én rendeltem volna meg ennyi pénzért,tudom milyen csalódott lennék,valószínűleg sírnék is,hogy csak ennyi mindent leltem benne. Nem vagyok nagyravágyó,nyílván nem számítottam arra,hogy valami eszméletlen jó és drága termék lesz a dobozban,de ennél mindenképp több kell ide,hogy a magyar piacon megmaradjon. Megkérdeztem pár barátnőmet,hogyha ők ezt a dobozt megvásárolták volna örültek volna-e neki? És sajnos mindannyiuktól negatív visszajelzés kaptam.

Remélem,hogy a blogger -visszajelzések után módosítani fog valamit a csapat. Úgy gondolom inkább induljanak el később, minthogy egy igénytelen dobozt adjanak ki,amire volt is példa már egy hazai könyvkiadó esetében.



A MybooKz oldalán fut egy nyereményjáték,ahol megnyerheted az elsődobozt! Összesen 3 nyertes lesz!A MyBooKz.hu oldalon fut, és a sorsolás Április 1. -én lesz.



MybooKz facebook:https://www.facebook.com/Mybookz.hu/

Weboldal:https://mybookz.hu





Megjegyzések

  1. Közeliti a csalás tényállását.

    VálaszTörlés
  2. Valóban így gondolod hogy ennyiből áll a doboz költsége amit itt felsoroltál? Ugye ezt te sem gondolod komolyan... Ha mégis, akkor az nagy baj! Elég visszataszító ez a stílus amit olvashatunk az írásodban. Ha jól értem ingyen kaptad a dobozt mint blogger. Ezért is kérdéses számomra, hogy biztos ez volt a megfelelő módja hogy véleményt nyilváníts róla? Miért nem jelezted privátban a forgalmazónak a negatív tapasztalatodat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Virág!

      Az összes költségnek utána néztem,hogy mennyiért lehet beszerezni,ezek a tényleges árak
      A blogon az én személyes véleményeim jelennek meg,ez lehet pozitív és negatív,jelen esetben az utóbbi.
      Úgy éreztem nem fogok valami olyat isteníteni vagy dícsérni,amikor nem az a véleményem.
      Nekem erről a dobozról írnom kellett.

      Törlés
  3. Szerintem az , hogy valaki ingyen kap valamilyen terméket, még nem hatalmazza fel arra,hogy hazudjon róla. Mint potenciális vásáló igenis megköszönöm,ha vannak bloggerek, akik veszik a bátorságot és elmondják, hogy nem ájulnak el minden könyvtől és akár box-tól. 14000 ft-ért valóban legyen abban a dobozban olyan, amitől az ember felbontván azt nem arra gondol: engem itt átvertek. Nos ezen box tartalmát elnézve én bizony így lennék ezzel. 14000ft nem kevés! A forgalmazók kaptak egy korrekt kritikát még időben, ráadásul a megcélzott korosztálytól. A lányomnak a már megjelent boxok mind megvannak. Nos ez árban felettük, tartalmilag alattuk teljesít. De ezen még egy meg nem sértődő csapat időben módosíthat és fentebb ezt olvastam. Az , hogy számol talán azért van, mert ha már fizet valaki valamiért, lehetnek elvárásai. Ez a blog ezek szerint bennünket- vevőket képvisel! És én ezt megköszönöm! További reális véleményeket író bloggereket kívánok magunknak!

    VálaszTörlés
  4. Ma is tanultam valami újat, kiderült, hogy Nem használhatja az ember a pénzügyi intelligenciáját, csak mert mások azt mondják, hogy legyél birka, és nyelj le mindent, lehetőleg jó drágán. Hát nem.
    Egyetértek az előttem szólóval.
    Én igenis köszönöm szépen a cikket, és szerintem pont ezért küldik ki ingyen a próbaterméket a bloggereknek, hogy kapjanak egy reális visszajelzést. Fejlesztőként a falba verem a fejemet, mikor a fúúú de király, minden jó visszajelzést kapom a tesztelőtől, közben meg látom, hogy belefut a hibába. Szerintem ez az, ami nem korrekt.
    Ez a cikk viszont teljesen korrekt. Köszönjük az információkat, én kivárok. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Elle Kennedy:The Deal [Értékelés]

Sziasztok! A mai napon Elle Kennedy:The Deal című könyvéről olvashatjátok a véleményemet! Fülszöveg: A lány egyezséget köt a fősuli rosszfiújával… Hannah Wells végre talált valakit, aki megdobogtatja a szívét. Bár az élet más területein magabiztosan mozog, a szex és a csábítás nem éppen erős oldala. Ha fel akarja hívni magára a kiszemelt srác figyelmét, ki kell lépnie a komfortzónájából, és elérni, hogy észrevegyék …még ha ezért korrepetálnia kell is a hokicsapat idegesítő, gyerekes és beképzelt kapitányát egy álrandiért cserébe. …ami jobban sül el, mint remélte. Garrett Graham egyetlen álma, hogy a diploma után profi hokijátékos legyen, de a zuhanó tanulmányi eredménye miatt mindent elveszíthet, amiért eddig olyan keményen dolgozott. Ha a csapatban maradás ára, hogy segít egy cinikus csajnak féltékennyé tenni egy srácot, hát legyen. De amikor egy váratlan csók életük legvadabb szexébe torkollik, Garrett hirtelen ráébred, hogy a szerep, amit játszik, nem neki való. Most már

Interjú:Lakatos Levente gondolatai az illegális könyv letöltésekről

Sziasztok! Ma egy interjút olvashattok Lakatos Leventével aki az illegális könyv letöltésekről fog beszélni. Levente könyveit IDE  kattintva tudjátok megvenni. Mi a véleményed az illegális könyv letöltésről? Azt hiszem, hogy a legtöbb illegális könyvletöltő azt sem tudja, hogy amit csinál, az nincsen rendjén. Sokan legalábbis meglepődnek, ha rájönnek: attól, hogy egy könyv digitális formában is megjelenik, még nem ingyenes. Hogy is lehetne az? Egy könyv legalább egy író munkája, ő azzal dolgozott. A kiadói háttérről már nem is beszélve. A világon senki nem dolgozik ingyen, hiszen a pénzből veszünk ennivalót és senki nem tűri, ha ellopják a munkáját. Az írók az esetek nagy részében eladás után kapják a jogdíjukat, tehát minden egyes illegálisan olvasott könyv koporsószegként értelmezhető. Ha szereted az írót, de illegálisan olvasod, például azt kockáztatod, hogy a kiadó a csökkenő eladások miatt nem fogja a következő könyvét megjelentetni. Illetve könnyen megeshet, hogy a kedvelt sz

Dr.Cserjési Petra:Halott Barátnők [Értékelés]

Sziasztok! Ma Dr. Cserjési Petra:Halott Barátnők című könyvéről olvashatjátok az értékelésemet! Fülszöveg:   Öt hulla. Egy tetthely. Egy közös pont. Vagy mégsem? Egy átlagosnak induló napon, a szennyvíztelepen öt női holttestet találnak. Látszólag egyetlen közös ponttal: Lolával. Az ügy felgöngyölítését láthatatlan erők gátolják, így az lezáratlanul már-már a feledés homályába merül. Két év után, a váratlan helyről érkező bizonyítéknak köszönhetően, az ifjú nyomozónő új főnökétől kap egy esélyt, hogy utána járjon a rejtélynek. Vajon választ kap élete egyik legfontosabb kérdésre? Ki gyilkolta meg a legjobb barátnőit? Ahogy titokzatos segítőjével egyre mélyebbre ásnak, úgy derül ki, hogy mindenkinek vannak titkai, amiket elrejtene a világ elől és, hogy valójában senki sem egészen az, akinek látszik… Lesz, akinek fontosabb az igazság, mint a titkok megőrzése? Vagy mindenki a saját érdekeit helyezi előtérbe? Te mit tennél? Dr. Cserjési Petra regényében egy szövevényes történe