Ugrás a fő tartalomra

Megváltozott a Szent Johanna Gimi című könyvsorozat borítója

Nemrég Leiner Laura bejelentette,hogy megváltozik a Szent Johanna Gimi,Akkor Szakítsunk illetve Bábel című könyveinek borítója. És ma lerántotta a leplet megmutatta,hogy hogyan fog kinézni a Szent Johanna Gimi új kiadásának borítói. A többi könyvének  borítója még ismeretlen. :) Mielött megmutatnám a borítót mondanék egy-két érdekességet! :)

1.A könyv terjedelmében hosszabb lesz mint a régi kiadásúak hiszen ebbe belekerülnek azok a jelnetetek amiket régen a kiadó kihúzatott az írónővel.

2.Hamarosan a könyvesboltokban is kapható lesz a kötet. A megjelenés pontos dátuma nem ismert.

3.A Dedikálásokon természetesen Laura aláírja a régebbi kiadású könyveit is.

4.A Kalauznak nem érkezik új kiadása

És akkor hát az én véleményem:

Előszőr is elkell mondanom annak aki nem tudná,hogy én hatalmas SZJG fan vagyok. Ennek ellenére nekem a régebbi kiadás egy picit jobban tetszik. Persze nem a külső számít,de akkor is. Az nagyon nem szimpatikus,hogy a könyveken nincsen rajta,hogy a sorozat hányadik része. Csak a 8/1. illetve a 8/2. kötetnél van és szerintem a többinél sem ártana,hogy kicsit átláthatóbb legyen. :/ De természetesen az új kiadásból az egyik kötetet én is megvásárolom. Talán a hatodikat mert az elég rossz állapotban van. :)

És akkor íme a borítók:












Nektek a régi vagy az új tetszik? Írjátok meg kommentben!



Megjegyzések

  1. szerintem is jobb volt az eredeti... vagy csak azt szoktam meg... :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem a régi sokkal jobban tetszett. A mostani esetén nem túl igényes, hogy ismétlődnek a képek, ráadásul azt sem mondanám jó megoldásnak, hogy mindegyiknek különböző az alapszíne. Kicsit furcsa lett. :c

    VálaszTörlés
  3. Nekem mindkettő tetszik, de szerintem is rárakhatták volna mindegyikre, hogy hányadik rész.

    VálaszTörlés
  4. Most gyűjthetek rá a nyáron...

    VálaszTörlés
  5. régi! ne haragudjatok, de nekem az új nem tetszik...

    VálaszTörlés
  6. Nekem nem tetszik ez, olyan mint egy idétlen montázs. :( Egyébként szép, csak nem illik egy könyvhöz...

    VálaszTörlés
  7. Nekem is a régi jobban tetszik.A régiek jobbak voltak azzal az egy képpel a bal alsó sarokban és a kis megjegyzésekkel,ceruzával és szekrény lakattal

    VálaszTörlés
  8. Mindkettő jó de a régi jobb...

    VálaszTörlés
  9. Ez nekem se tetszik... a régi jobb volt ez egy idő után uncsi lesz... a régi megadta a varázsát a könyvnek...

    VálaszTörlés
  10. Egyetértek pár előttem szólóval, a régebbiek kiragadtak egy-egy emlékezetes momentumot a könyvből. Személy szerint, ha ránézek a régebbi borítóra, meglátom Carlos-t, vagy a híres "képeslapot", eszembe jutnak olyan dolgok, amik arra késztetnek, hogy újra elolvassam. A mostani? Borzalmas. Konkrétan egy montázst rakosgattak ide-oda, aztán beszínezték, majd rávágtak egy egyszerű papírfecnit. Egyáltalán azt sem értem, miért kell az SzJG-t piszkálni, egy remek sorozatot hozott össze, de el kéne engedni - szerintem.

    VálaszTörlés
  11. Félre értés ne essék,nem vitatkozni akarok,de

    -a régi köteteknek is csak a gerincén van jelezve, hányadik rész a borítón nincs
    -Laura kiadót váltott még a Bexi sorozat közben és ott tán nem ennyire drasztikus,de ott is van váltás a borítón, erre a lépésre talán számítani is lehetett, hogy az Illúzió előtti két borítót is újra varázsolták,ez teljes mértékben az ő és a kiadó döntése nyilván,mi ebbe nem szólhatunk bele csak beletörődhetünk (mivel nekem személy szerint a régi jobban tetszett)
    - ha beírjátok pl az Alice csodaországbant vagy a Jane Eyre-t láthatjátok,hogy többféle kiadásban többféle borítással jelent meg.
    - nekem személy szerint nincs akkora problémám ezekkel az új borítókkal,jó ötlet a montázs,csak máshogy kellett volna kiviteleznimondjuk én örültem volna egy Kalauzban szereplő borítón (mikor össze van firkálva a kép,na az haláli) kicsit depresszív a 3 és a 7 (tudom az eredetiben is kékek,de nah..) és a 4.ről hiányolom a NYAKLÁNCOT!!!! (bár kicsit fáradt vagyok lehet,hogy elbújt)
    - és igen, meg fogom venni azokért a kihúzott részekért,amik remélem nem azok,amik a Kalauzban szerepelnek,mert akkor felejtős,amúgy sem vagyok az a fajta könyvfaló,aki az eredeti és a filmes/újabb borítós kiadást is megveszi,mert a nélkül is csődbe viszem a családot a könyvvásárlásaimmal
    Puszi

    VálaszTörlés
  12. szerintem mindkettő fajtájú szupi. de akkor most csak azok lesznek benne, amik plusz szituációk a kalauzban? O-o

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Elle Kennedy:The Deal [Értékelés]

Sziasztok! A mai napon Elle Kennedy:The Deal című könyvéről olvashatjátok a véleményemet! Fülszöveg: A lány egyezséget köt a fősuli rosszfiújával… Hannah Wells végre talált valakit, aki megdobogtatja a szívét. Bár az élet más területein magabiztosan mozog, a szex és a csábítás nem éppen erős oldala. Ha fel akarja hívni magára a kiszemelt srác figyelmét, ki kell lépnie a komfortzónájából, és elérni, hogy észrevegyék …még ha ezért korrepetálnia kell is a hokicsapat idegesítő, gyerekes és beképzelt kapitányát egy álrandiért cserébe. …ami jobban sül el, mint remélte. Garrett Graham egyetlen álma, hogy a diploma után profi hokijátékos legyen, de a zuhanó tanulmányi eredménye miatt mindent elveszíthet, amiért eddig olyan keményen dolgozott. Ha a csapatban maradás ára, hogy segít egy cinikus csajnak féltékennyé tenni egy srácot, hát legyen. De amikor egy váratlan csók életük legvadabb szexébe torkollik, Garrett hirtelen ráébred, hogy a szerep, amit játszik, nem neki való. Most már

Interjú:Lakatos Levente gondolatai az illegális könyv letöltésekről

Sziasztok! Ma egy interjút olvashattok Lakatos Leventével aki az illegális könyv letöltésekről fog beszélni. Levente könyveit IDE  kattintva tudjátok megvenni. Mi a véleményed az illegális könyv letöltésről? Azt hiszem, hogy a legtöbb illegális könyvletöltő azt sem tudja, hogy amit csinál, az nincsen rendjén. Sokan legalábbis meglepődnek, ha rájönnek: attól, hogy egy könyv digitális formában is megjelenik, még nem ingyenes. Hogy is lehetne az? Egy könyv legalább egy író munkája, ő azzal dolgozott. A kiadói háttérről már nem is beszélve. A világon senki nem dolgozik ingyen, hiszen a pénzből veszünk ennivalót és senki nem tűri, ha ellopják a munkáját. Az írók az esetek nagy részében eladás után kapják a jogdíjukat, tehát minden egyes illegálisan olvasott könyv koporsószegként értelmezhető. Ha szereted az írót, de illegálisan olvasod, például azt kockáztatod, hogy a kiadó a csökkenő eladások miatt nem fogja a következő könyvét megjelentetni. Illetve könnyen megeshet, hogy a kedvelt sz

Pharma Hyaluron Volumennövelő ajakápoló - Rosé

Sziasztok! Bizonyára sokan láthattátok az Instagram oldalamon,hogy érkezett a Naturproduktól múlt héten egy különleges ajakápoló. Erről olvashatjátok most a beszámolómat. Az ajakápoló 2 színben kapható, Rose illetve Marsalában. Én a Rosét választottam,hozzám az a szín közelebb áll. Sosem volt még hasonló ajakápolóm,így kíváncsian vártam,hogy mi lesz az eredménye,vagy egyáltalán lesz-e,de szerencsére az utóbbi történt. Naponta 2-szer ajánlott/érdemes felvinni az ajkakra kézzel vagy a szivacsos aplikátor segítségével,de az utóbbi egyszerűbb és praktikusabb. Az ajakápoló feje szivacsos aplikátor,így könnyen fel lehet vinni,a kívánt területre. Használatkor én éreztem egy kissé bizsergető,mentolos hatást,de abszolút nem volt kellemetlen.A kiszerelése nem nagy,mindössze 7 ml, ezért is leszek kíváncsi,hogy mennyi ideig tart majd ki. Az ajakápoló hiarulonsavat tartalmaz,ami még teltebbé varázsolja az ajkakat,ezenkívűl sokkal puhább volt használat után az ajkam.Rúzs helyett szájfényként