Ugrás a fő tartalomra

Ötórai Tea /Avagy mi lapult a BASC márciusi dobozában?/

Sziasztok! Most a BASC márciusi magyar dobozáról olvashatjátok az értékelésemet! Ismét köszönöm a dobozt a csapatnak!♥ 

Az márciusi BASC doboz,úgy érzem tökéletesen nekem készült. Már a hónap témája az ,,Ötórai tea'' bíztató volt,így mikor megjött a dobozom,izgatottan álltam neki bontogatni. A csomagolásra megint figyeltek a készítők,sikerült megőrizni az igényességét.
Mikor kinyitottam az ,,Ötórai tea'' papír fogadott,aminek a hátulja részletes leírást adott arról,hogy mi van a dobozban.Én ezt sosem szeretem elolvasni,csak miután már megcsodáltam belülről is. Az témából fakadóan lapult a boxban egy English breakfast tea.Az enyém a Big Ben-t ábrázolja,ez a cukiság dekorációnak is tökéletes.Még nem kóstoltam meg,csak nézegettem,de már az illata is  bíztató!Tea mellé jár a sütike is,ebből 2 is volt, 1 mézes és 1 gluténmentes csokis is.A glutén mentest jó kezdeményezésnek tartom egyébként! 
Ne térjünk el a tárgytól! Egy aranyos, igazán csajos porcelán teás bögre is várt rám,ami egy komplett készletnek mondható,hiszen járt hozzá tető is,illetve szűrő is.Ez tetszett talán az egész csomagból a legjobban,színekben tökéletesen illik hozzám.




Amire még kíváncsi vagyok az a Tea illatú fürdőbomba,aminek sajnos nem tudom a készítőjét,pedig nagyon kíváncsi lennék. Összesen 6 féle illat volt:Levendula,Borsmenta,Rózsa,Citrom,Kamilla és Jázmin,én egy levendulásat kaptam. A dobozban lévő lila Coffeetry-os Kandispálcával korábban még sosem találkoztam. A Coffetry oldalán olvastam,hogy a  hosszú pálcák a méretükből és a pálcán elhelyezkedő kristályok mennyiségéből adódóan teák, kávék, forralt bor és punch, valamint koktélok ízének és látványának kiemelésében kap jelentős szerepet. Nyilván a BASC rajongók tudják,hogy a lajhár a csapat logója,így a lajhár sem maradhatott ki,ezt pedig egy tea mártogatóval oldották meg.Sajnos itt ismét nem tudom megmondani,hogy honnan származik,szerintem ezt a későbbi dobozokban jó lenne pótolni! Minden hónapban volt könyvjelző,most is így volt,ezen is megjelent a tea képe,a felirat pedig ez volt:,,az esős napokat otthon kell tölteni,egy teával és egy jó könyvvel''-ami tökéletesen igaz! :) És akkor direkt a végére hagytam a könyvet,ami számomra sajnos csalódás volt.K
orábban nem hallottam erről a regényről,de a fülszövegét olvasva sem fogott meg,ez pedig a Lady Jane című könyv.
Összeségében meg vagyok most is elégedve,talán a karácsonyi doboz után ez lett a legjobb.Izgatottan várom az áprilisi dobozt! Aki pedig még nem vásárolt a BASC-tól itt az ideje! :)
Számukra van egy 20%-ra jogosító kuponom:KONYVMOLY10

Webáruház:https://bookaslothclub.shoprenter.hu



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Elle Kennedy:The Deal [Értékelés]

Sziasztok! A mai napon Elle Kennedy:The Deal című könyvéről olvashatjátok a véleményemet! Fülszöveg: A lány egyezséget köt a fősuli rosszfiújával… Hannah Wells végre talált valakit, aki megdobogtatja a szívét. Bár az élet más területein magabiztosan mozog, a szex és a csábítás nem éppen erős oldala. Ha fel akarja hívni magára a kiszemelt srác figyelmét, ki kell lépnie a komfortzónájából, és elérni, hogy észrevegyék …még ha ezért korrepetálnia kell is a hokicsapat idegesítő, gyerekes és beképzelt kapitányát egy álrandiért cserébe. …ami jobban sül el, mint remélte. Garrett Graham egyetlen álma, hogy a diploma után profi hokijátékos legyen, de a zuhanó tanulmányi eredménye miatt mindent elveszíthet, amiért eddig olyan keményen dolgozott. Ha a csapatban maradás ára, hogy segít egy cinikus csajnak féltékennyé tenni egy srácot, hát legyen. De amikor egy váratlan csók életük legvadabb szexébe torkollik, Garrett hirtelen ráébred, hogy a szerep, amit játszik, nem neki való. Most már

Interjú:Lakatos Levente gondolatai az illegális könyv letöltésekről

Sziasztok! Ma egy interjút olvashattok Lakatos Leventével aki az illegális könyv letöltésekről fog beszélni. Levente könyveit IDE  kattintva tudjátok megvenni. Mi a véleményed az illegális könyv letöltésről? Azt hiszem, hogy a legtöbb illegális könyvletöltő azt sem tudja, hogy amit csinál, az nincsen rendjén. Sokan legalábbis meglepődnek, ha rájönnek: attól, hogy egy könyv digitális formában is megjelenik, még nem ingyenes. Hogy is lehetne az? Egy könyv legalább egy író munkája, ő azzal dolgozott. A kiadói háttérről már nem is beszélve. A világon senki nem dolgozik ingyen, hiszen a pénzből veszünk ennivalót és senki nem tűri, ha ellopják a munkáját. Az írók az esetek nagy részében eladás után kapják a jogdíjukat, tehát minden egyes illegálisan olvasott könyv koporsószegként értelmezhető. Ha szereted az írót, de illegálisan olvasod, például azt kockáztatod, hogy a kiadó a csökkenő eladások miatt nem fogja a következő könyvét megjelentetni. Illetve könnyen megeshet, hogy a kedvelt sz

Pharma Hyaluron Volumennövelő ajakápoló - Rosé

Sziasztok! Bizonyára sokan láthattátok az Instagram oldalamon,hogy érkezett a Naturproduktól múlt héten egy különleges ajakápoló. Erről olvashatjátok most a beszámolómat. Az ajakápoló 2 színben kapható, Rose illetve Marsalában. Én a Rosét választottam,hozzám az a szín közelebb áll. Sosem volt még hasonló ajakápolóm,így kíváncsian vártam,hogy mi lesz az eredménye,vagy egyáltalán lesz-e,de szerencsére az utóbbi történt. Naponta 2-szer ajánlott/érdemes felvinni az ajkakra kézzel vagy a szivacsos aplikátor segítségével,de az utóbbi egyszerűbb és praktikusabb. Az ajakápoló feje szivacsos aplikátor,így könnyen fel lehet vinni,a kívánt területre. Használatkor én éreztem egy kissé bizsergető,mentolos hatást,de abszolút nem volt kellemetlen.A kiszerelése nem nagy,mindössze 7 ml, ezért is leszek kíváncsi,hogy mennyi ideig tart majd ki. Az ajakápoló hiarulonsavat tartalmaz,ami még teltebbé varázsolja az ajkakat,ezenkívűl sokkal puhább volt használat után az ajkam.Rúzs helyett szájfényként