Ugrás a fő tartalomra

5 tipp a blogoláshoz

Sziasztok! Ez egy kicsit különlegesebb bejegyzés lesz,ugyanis most nem könyvekről lesz szó,hanem magáról a blogolásról,azoknak akik most szeretnének belevágni. Megosztok veletek pár személyes tapasztalatot/gondolatot.
Kommentben pedig várom a blogotok linkjét! Osszátok meg egymással! :)

1.Arról írj amit szeretsz

Szerintem az egyik legfontosabb dolog,hogy mindig olyanról írj ami a hobbid és később sem unod meg. Ráadásul a blogolás is egy idő után a hobbiddá fog alakulni,főleg ha naponta raksz ki új bejegyzést! Fontos,hogy szeresd amit csinálsz. :) Természetesen ez nem azt jelenti,hogy csak az adott témában írhatsz,a követőid szívesen ismernek meg,szóval akár magadról is írhatsz majd. Ha pedig nem akarod,hogy tudják ki vagy természetesen az is megoldható.


2.Idő

Mindenképpen csak az csináljon blogot akinek van rá ideje és nem havonta tud kirakni 1 bejegyzést,mert ez kevés és az olvasóknak sem fog tetszeni Azt ajánlom,hogy heti 1-2 rendszerességgel rakj fel bejegyzéseket,persze ha több az csak jó! :)

3.Ne a pénz/ingyen termékek miatt csináld

Mindenki tudja vagy legalábbis a többség ha nagy nézettséged lesz idővel ingyen termékeket fogsz kapni vagy akár fizetnek is ezért. Aki csak ezért akar blogot az neki se álljon,mert a bejegyzésekből le fog jönni mindenkinek,hogy nem szórakozás/hobbi céljából blogolsz és ez nem fog tetszeni az olvasóknak,ráadásul egy idő után neked sem lesz kedved új cikket írni.

4.Negatív/Pozitív vélemények

Nyílván nem mindenkinek fog az tetszeni amit te csinálsz,így érkezni fognak negatív vélemények is,ezeket kezelni kell és nem kiakadni,mert az nem fog neked és a blogodnak sem jót tenni. Ezeket az embereket tilthatok vagy egyszerűen törölheted a kommentjét,szóval nyugi. Ráadásul egészen biztos vagyok abban,hogy sok pozitív visszajelzést is fogsz kapni,szóval hajrá! :)

5.Közösségi platformok

Ajánlom,hogy akinek blogja lesz,csináljon hozzá facebook oldalt,hogy minél több emberhez eljusson az írása. Lépj be különböző csoportokba és oszd meg bátran a bejegyzéseid! :) Az instagram is kiváló lehet erre a célra,csak sajnos ott nem lehet megosztani a bejegyzésed linkjét,inkább csak képek posztolására ajánlom az oldalt!

És természetesen a blogolásban egy csomó jó dolog van. Nekem a személyes kedvencem az volt mikor Szirmay Ágnes írónő dedikált a Tilos az Á Könyvek standjánál.Én voltam az első akinek aláírta a könyvét a Könyvesztiválon, vicces volt mert mikor leültem azonnal felismert,úgy,hogy még soha nem találkoztunk eddig.

Kommentben pedig várom a blogotok linkjét! Osszátok meg egymással! :)



Megjegyzések

  1. Szia!

    Ime a blogom.

    https://www.facebook.com/hallasserultlanyblogja/

    Szinte naponta frissítek az oldalnál. S szeretem is csinálni. Megosztani most tanulom. Nem szeretnék sok lenni :) Vegyes a téma. Mert nem csak a könyvekről írok.

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Az én blogom elérhetősége: http://haviegyfozes.hu/blog/

    Főleg főzésről írok.

    VálaszTörlés
  3. Szia! :)

    Ez lenne az én blogom: https://bookranahn.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. Szia!:)
    Szerintem nem fontos, hogy mennyi bejegyzés van egy héten, hanem inkább az, hogy azért csináljuk, mert szeretjük:) (ezzel egy kicsit úgy jött le, mintha a nézettség lenne a legfontosabb)
    Az én blogom: http://mindenamikonyvek.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Ez az én blogom:
    https://molybirodalom.blogspot.hu/?m=1

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Remek tippek! :)
    Íme a blogom, nézz be hozzám, ha van kedved: http://pandalanyolvas.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  7. Szia. Az én blogom: runningforpleasure.weebly.com
    Egyébként köszi a tippeket! :)

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Ez itt az én blogom: https://vikipensees.blogspot.sk/

    Mindenféléről írok, így mindenki megtalálhatja rajta azt a témát amit kedvel. Nemrég kezdtem el egyébként. Van fent interjú, recept, zene manikűr és könyves, sulis bejegyzés is. ♥
    Én egyébként kiegészíteném avval, hogy szerintem fontos, hogy odafigyeljünk a helyesírásra, néha velem is előfordul, nem vagyok rá büszke, de megpróbálok odafigyelni rá. :)

    VálaszTörlés
  9. Íme az enyém. Elég rétegblog, hiszen nem olyanról van szó, amit mindenki ismer és szeret. :)

    https://asianmoviesanddoramasblog.wordpress.com/

    VálaszTörlés
  10. Szia, az én blogom: https://angelikabook.blogspot.hu/
    Instagram: https://www.instagram.com/angelikabookhun/

    VálaszTörlés
  11. az én két blogom, amikkel aktívabban foglalkozok:
    http://marosikatalin.blogspot.hu/
    http://olvassvelemolvassunkegyutt.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Elle Kennedy:The Deal [Értékelés]

Sziasztok! A mai napon Elle Kennedy:The Deal című könyvéről olvashatjátok a véleményemet! Fülszöveg: A lány egyezséget köt a fősuli rosszfiújával… Hannah Wells végre talált valakit, aki megdobogtatja a szívét. Bár az élet más területein magabiztosan mozog, a szex és a csábítás nem éppen erős oldala. Ha fel akarja hívni magára a kiszemelt srác figyelmét, ki kell lépnie a komfortzónájából, és elérni, hogy észrevegyék …még ha ezért korrepetálnia kell is a hokicsapat idegesítő, gyerekes és beképzelt kapitányát egy álrandiért cserébe. …ami jobban sül el, mint remélte. Garrett Graham egyetlen álma, hogy a diploma után profi hokijátékos legyen, de a zuhanó tanulmányi eredménye miatt mindent elveszíthet, amiért eddig olyan keményen dolgozott. Ha a csapatban maradás ára, hogy segít egy cinikus csajnak féltékennyé tenni egy srácot, hát legyen. De amikor egy váratlan csók életük legvadabb szexébe torkollik, Garrett hirtelen ráébred, hogy a szerep, amit játszik, nem neki való. Most már

Interjú:Lakatos Levente gondolatai az illegális könyv letöltésekről

Sziasztok! Ma egy interjút olvashattok Lakatos Leventével aki az illegális könyv letöltésekről fog beszélni. Levente könyveit IDE  kattintva tudjátok megvenni. Mi a véleményed az illegális könyv letöltésről? Azt hiszem, hogy a legtöbb illegális könyvletöltő azt sem tudja, hogy amit csinál, az nincsen rendjén. Sokan legalábbis meglepődnek, ha rájönnek: attól, hogy egy könyv digitális formában is megjelenik, még nem ingyenes. Hogy is lehetne az? Egy könyv legalább egy író munkája, ő azzal dolgozott. A kiadói háttérről már nem is beszélve. A világon senki nem dolgozik ingyen, hiszen a pénzből veszünk ennivalót és senki nem tűri, ha ellopják a munkáját. Az írók az esetek nagy részében eladás után kapják a jogdíjukat, tehát minden egyes illegálisan olvasott könyv koporsószegként értelmezhető. Ha szereted az írót, de illegálisan olvasod, például azt kockáztatod, hogy a kiadó a csökkenő eladások miatt nem fogja a következő könyvét megjelentetni. Illetve könnyen megeshet, hogy a kedvelt sz

Pharma Hyaluron Volumennövelő ajakápoló - Rosé

Sziasztok! Bizonyára sokan láthattátok az Instagram oldalamon,hogy érkezett a Naturproduktól múlt héten egy különleges ajakápoló. Erről olvashatjátok most a beszámolómat. Az ajakápoló 2 színben kapható, Rose illetve Marsalában. Én a Rosét választottam,hozzám az a szín közelebb áll. Sosem volt még hasonló ajakápolóm,így kíváncsian vártam,hogy mi lesz az eredménye,vagy egyáltalán lesz-e,de szerencsére az utóbbi történt. Naponta 2-szer ajánlott/érdemes felvinni az ajkakra kézzel vagy a szivacsos aplikátor segítségével,de az utóbbi egyszerűbb és praktikusabb. Az ajakápoló feje szivacsos aplikátor,így könnyen fel lehet vinni,a kívánt területre. Használatkor én éreztem egy kissé bizsergető,mentolos hatást,de abszolút nem volt kellemetlen.A kiszerelése nem nagy,mindössze 7 ml, ezért is leszek kíváncsi,hogy mennyi ideig tart majd ki. Az ajakápoló hiarulonsavat tartalmaz,ami még teltebbé varázsolja az ajkakat,ezenkívűl sokkal puhább volt használat után az ajkam.Rúzs helyett szájfényként