Ugrás a fő tartalomra

Havi nasik? /PICKIES/

Nekem ez volt az első nasi dobozom,szóval izgatottan láttam neki a doboz bontogatásának.Örömmel konstantáltam,hogy a Decemberi Nagy dobozt kaptam,amit Bolla Viktória a 11ground bloggere állított össze. Jó ízlése van 😉 A csomagban 8 termék,illetve 3 kupon található míg a mini dobozban 5 termék és 2 kupon. Az ehavi dobozban ,egy Creative Nature magas fehérjetartalmú flabjack volt,amiről egészen idáig nem is hallottam.Nálam fontos a kalória tartalom,ami itt 151 kcal és ezt én egy kicsit soknak tartom,ahhoz képest,hogy az egész csak 40 grammos.Volt szerencsém kóstolni már az Eat Real chipseit,amiről hamarosan bejegyzést is olvashattok! Szóval nagyon örültem,hogy az e-havi dobozban Quinoa alapú chips lapult,jó sorsa lesz nálam. Aki még nem próbálta az Eat Real chipseit annak csak ajánlani tudom,mert borzasztó finomak,főleg a kókuszos műzliszeletük az isteni! Aztán volt még egy kakaós karamellás falatka is a nákd.jóvoltából,őket eddig egyáltalán nem ismertem,de a csomagolása nagyon édes.Aki pedig szereti a karamellát/kakaót annak biztosan ízleni fog,ezt garantálom.A cukorbetegek sem szenvednek hiányt,ugyanis a doboz tartalmaz 1 glulu pékmanufaktúrás cukormentes mandulás zabkekszet,amire én rendkívül kíváncsi vagyok.A csomagolása kifejezetten tetszik,hogy átlátszó kis zacskóban van.Protein szeletet is kaptam,ezidáig még nem ettem ilyet,sőt,nem is hallottam róla ,ez pedig a  Raw Bombus nevű protein szelet.A Roobar cég jóvoltából,egy ROO'Bar gyümölcsszelet került a csomagba,ami egyébként Vegán is. A szomjúságot is oltani kell majd valamivel,erre pedig tökéletes célt fog szolgálni az All i need vegán zöldtea szupergyümölcsökkel,ez mindössze 60 kcal,szóval tökeletes.Elérkeztünk majdnem az utolsó termékhez ez pedig a YumEarth válogatott organikus gyümölcsízű cukorkája lenne,ami borzasztó finom,nagyon jó nassolnivaló,sajnálom,hogy ilyen kicsi a kiszerelése.Meglepetésként kaptam 2 szaloncukrot,amit őszintén remélem,hogy nem zselés,sajnos idén mindenkitől azt kaptam,pedig azt az 1 ízt nem szeretem.Bár a termékek már elfogytak,a dobozomból volt még 3 kupon is az egyik egy 15%-ra jogosító kupon a Hester's life termékekre,aztán van még 1 db 15%-os kupon a Aquatiser termékcsaládhoz,valamint a következőPickies rendelésből -990 Ft kedvezmény. Hát nem szuper? Valamint egy kis üdvözlő kártyán Bolla Viktória még Boldog Karácsonyt is kíván! Ha Ti sem akartok kimaradni a nasi buliból,akkor még meg tudjátok a link szóra kattintva rendelni a decemberi dobozt nagy vagy mini kiszerelésben. Én köszönöm a Pickiesnek a lehetőséget,fantasztikus oldal,fantasztikus termékekkel. KÖSZÖNÖM!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Elle Kennedy:The Deal [Értékelés]

Sziasztok! A mai napon Elle Kennedy:The Deal című könyvéről olvashatjátok a véleményemet! Fülszöveg: A lány egyezséget köt a fősuli rosszfiújával… Hannah Wells végre talált valakit, aki megdobogtatja a szívét. Bár az élet más területein magabiztosan mozog, a szex és a csábítás nem éppen erős oldala. Ha fel akarja hívni magára a kiszemelt srác figyelmét, ki kell lépnie a komfortzónájából, és elérni, hogy észrevegyék …még ha ezért korrepetálnia kell is a hokicsapat idegesítő, gyerekes és beképzelt kapitányát egy álrandiért cserébe. …ami jobban sül el, mint remélte. Garrett Graham egyetlen álma, hogy a diploma után profi hokijátékos legyen, de a zuhanó tanulmányi eredménye miatt mindent elveszíthet, amiért eddig olyan keményen dolgozott. Ha a csapatban maradás ára, hogy segít egy cinikus csajnak féltékennyé tenni egy srácot, hát legyen. De amikor egy váratlan csók életük legvadabb szexébe torkollik, Garrett hirtelen ráébred, hogy a szerep, amit játszik, nem neki való. Most már

Interjú:Lakatos Levente gondolatai az illegális könyv letöltésekről

Sziasztok! Ma egy interjút olvashattok Lakatos Leventével aki az illegális könyv letöltésekről fog beszélni. Levente könyveit IDE  kattintva tudjátok megvenni. Mi a véleményed az illegális könyv letöltésről? Azt hiszem, hogy a legtöbb illegális könyvletöltő azt sem tudja, hogy amit csinál, az nincsen rendjén. Sokan legalábbis meglepődnek, ha rájönnek: attól, hogy egy könyv digitális formában is megjelenik, még nem ingyenes. Hogy is lehetne az? Egy könyv legalább egy író munkája, ő azzal dolgozott. A kiadói háttérről már nem is beszélve. A világon senki nem dolgozik ingyen, hiszen a pénzből veszünk ennivalót és senki nem tűri, ha ellopják a munkáját. Az írók az esetek nagy részében eladás után kapják a jogdíjukat, tehát minden egyes illegálisan olvasott könyv koporsószegként értelmezhető. Ha szereted az írót, de illegálisan olvasod, például azt kockáztatod, hogy a kiadó a csökkenő eladások miatt nem fogja a következő könyvét megjelentetni. Illetve könnyen megeshet, hogy a kedvelt sz

Pharma Hyaluron Volumennövelő ajakápoló - Rosé

Sziasztok! Bizonyára sokan láthattátok az Instagram oldalamon,hogy érkezett a Naturproduktól múlt héten egy különleges ajakápoló. Erről olvashatjátok most a beszámolómat. Az ajakápoló 2 színben kapható, Rose illetve Marsalában. Én a Rosét választottam,hozzám az a szín közelebb áll. Sosem volt még hasonló ajakápolóm,így kíváncsian vártam,hogy mi lesz az eredménye,vagy egyáltalán lesz-e,de szerencsére az utóbbi történt. Naponta 2-szer ajánlott/érdemes felvinni az ajkakra kézzel vagy a szivacsos aplikátor segítségével,de az utóbbi egyszerűbb és praktikusabb. Az ajakápoló feje szivacsos aplikátor,így könnyen fel lehet vinni,a kívánt területre. Használatkor én éreztem egy kissé bizsergető,mentolos hatást,de abszolút nem volt kellemetlen.A kiszerelése nem nagy,mindössze 7 ml, ezért is leszek kíváncsi,hogy mennyi ideig tart majd ki. Az ajakápoló hiarulonsavat tartalmaz,ami még teltebbé varázsolja az ajkakat,ezenkívűl sokkal puhább volt használat után az ajkam.Rúzs helyett szájfényként