Ugrás a fő tartalomra

Bella Thorne: Autumn ​ajándéka Értékelés

Sziasztok! A mai napon Bella Thorne:Autumn ajándéka című könyvről olvashatjátok az értékelésemet!  Köszönöm a Menő Könyveknek,hogy elolvashattam!

Fülszöveg:


Autumn Falls, a suli új csaja. Nem épp a legnépszerűbb lány az Aventura Gimiben.
Bár szerencsére szerez magának barátokat, akik jóban-rosszban mellette állnak, az mégsem túl jó jel, hogy kivívja a gimnázium méhkirálynőjének haragját. Sőt, rájön, hogy a fiú, akit kinézett magának, sajnos szintén a gonosz csajokkal lóg.
Attól kezdve, hogy Autumn elkezd az érzéseiről naplót vezetni, valóra válnak a legvadabb kívánságai. Vajon ez csak egy furcsa egybeesés? Vagy lehet, hogy a napló képes helyrehozni az életét?



Könyvről:
Író:Bella Thorne
Kiadó:Menő Könyvek
Kiadási Év:2016
Oldalszám:280

Értékelés:

Autumn Falls egy átlagos lány aki édasapjával,édesanyjával és az öccsével él,minden rendben megy egészen addig míg Autumn édesapja bejelenti,hogy Floridába költöznek a tanév közepén. A lány természetesen nem akar ,de végül is belátja,hogy nem rajta múlik ez.
Egyik nap a lány apja autóbalesetben  életét veszti,ennek ellenére elköltöznek Floridába,ahol egy teljesen ,,új'' életet kell kezdenie. A lány gyászolja édesapját,próbál beilleszkedni az iskolába. Sajnos nem minden úgy történik ahogy Autumn szerette volna,bár szerez barátokat és egy igen helyes pasi is felfigyel rá,de sajnos így is akadnak a lánynak gyűlölői akikkel meg kell birkóznia.
Aztán egyik nap főhősünk a nagymamájától egy naplót kap amit elvileg édesapja hagyott rá,de kiderül,hogy ez nem egy sima napló, ugyanis minden amit beleír teljesül. Na és innen felfordul Autumn egész élete..

Nekem már az elején megtetszett a történet. Nagyon kíváncsi voltam erre a könyvre,hiszen tudtam,hogy Bella írta akit én mindig is szerettem mint színésznő és igazán érdekelt,hogy olyan jól ír-e mint ahogy színészkedik,de IGEN! Határozottan jól tud írni!
Az alapötlet már az elején megtetszett,egy kívánságteljesító napló,hmm ki nem álmodozott arról,hogy összejön a kiszemelt fiúval? Vagy,hogy elkisérje a bálra? Hát Autumn igenis szerette volna és teljesült is neki. Milyen jó lenne ha csak egyszerűen leírnák a kívánságunkat a naplóba és teljesülne!.
Még jobb,hogy nem volt megszabva,hogy mennyit lehet kívánni. Nem mondom azt,hogy nem volt kiszámítható,mert szerintem az volt,de akkor is kikapcsolódásnak tökéletes. Egy szokásos tinisztorit kaptunk,de nekem ezzel semmi bajom nincsen,sőt kifejezetten örültem neki,mert azt kaptam amire számítottam.
Annak ellenére,hogy tudtam mi lesz a vége én nagyon izgultam a könyvön. A történet komoly témákat is boncolgat,mint például a diszlexia,iskolai zaklatás. Természetesen a szerelem sem maradhat ki a könyvből. A főszereplőnk egyből beleszeret Seanba a ,,szexi fiúba''. Oké. Be kell vallanom én egyáltalán nem kedveltem meg a fiút,sőt végig unszimpatikus volt számomra.Sosem tett semmi olyat amivel bizonyítaná,hogy mennyire szereti Autumot. Még egy virágot,csokit vagy Nutellát sem hozott a lánynak,sőt nem is állt ki a lány mellett!!!!. Viszont a többi szereplőt megkedveltem,kivéve Reenzit,de hát ő volt a főgonosz ,Őt ki szereti? A kedvenc szereplőm Amalita. Lehet őt nem szeretni? Már az elején megkedveltem. Autumn másik barátnője Jenna is szimpatikus volt ,örülök,hogy a távolság nem választotta el őket és ugyanolyan jóban maradtak. És akkor Autumn ,a főszereplő. Hát szerettem őt. Aranyos,vicces ,és örülök,hogy Bella egy kicsit önmagáról formázta meg ,hiszen a főszereplő diszlexiás,vörös hajú,autóbalesetben halt meg az édesapja. Összességében tetszett a könyv,Vicces,könnyed,szerethető volt.Nagyon hamar kivégeztem pár óra alatt szerintem simán el  lehet olvasni.Remélem,hogy a folytatása is megjelenik Magyarországon.!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Elle Kennedy:The Deal [Értékelés]

Sziasztok! A mai napon Elle Kennedy:The Deal című könyvéről olvashatjátok a véleményemet! Fülszöveg: A lány egyezséget köt a fősuli rosszfiújával… Hannah Wells végre talált valakit, aki megdobogtatja a szívét. Bár az élet más területein magabiztosan mozog, a szex és a csábítás nem éppen erős oldala. Ha fel akarja hívni magára a kiszemelt srác figyelmét, ki kell lépnie a komfortzónájából, és elérni, hogy észrevegyék …még ha ezért korrepetálnia kell is a hokicsapat idegesítő, gyerekes és beképzelt kapitányát egy álrandiért cserébe. …ami jobban sül el, mint remélte. Garrett Graham egyetlen álma, hogy a diploma után profi hokijátékos legyen, de a zuhanó tanulmányi eredménye miatt mindent elveszíthet, amiért eddig olyan keményen dolgozott. Ha a csapatban maradás ára, hogy segít egy cinikus csajnak féltékennyé tenni egy srácot, hát legyen. De amikor egy váratlan csók életük legvadabb szexébe torkollik, Garrett hirtelen ráébred, hogy a szerep, amit játszik, nem neki való. Most már

Interjú:Lakatos Levente gondolatai az illegális könyv letöltésekről

Sziasztok! Ma egy interjút olvashattok Lakatos Leventével aki az illegális könyv letöltésekről fog beszélni. Levente könyveit IDE  kattintva tudjátok megvenni. Mi a véleményed az illegális könyv letöltésről? Azt hiszem, hogy a legtöbb illegális könyvletöltő azt sem tudja, hogy amit csinál, az nincsen rendjén. Sokan legalábbis meglepődnek, ha rájönnek: attól, hogy egy könyv digitális formában is megjelenik, még nem ingyenes. Hogy is lehetne az? Egy könyv legalább egy író munkája, ő azzal dolgozott. A kiadói háttérről már nem is beszélve. A világon senki nem dolgozik ingyen, hiszen a pénzből veszünk ennivalót és senki nem tűri, ha ellopják a munkáját. Az írók az esetek nagy részében eladás után kapják a jogdíjukat, tehát minden egyes illegálisan olvasott könyv koporsószegként értelmezhető. Ha szereted az írót, de illegálisan olvasod, például azt kockáztatod, hogy a kiadó a csökkenő eladások miatt nem fogja a következő könyvét megjelentetni. Illetve könnyen megeshet, hogy a kedvelt sz

Pharma Hyaluron Volumennövelő ajakápoló - Rosé

Sziasztok! Bizonyára sokan láthattátok az Instagram oldalamon,hogy érkezett a Naturproduktól múlt héten egy különleges ajakápoló. Erről olvashatjátok most a beszámolómat. Az ajakápoló 2 színben kapható, Rose illetve Marsalában. Én a Rosét választottam,hozzám az a szín közelebb áll. Sosem volt még hasonló ajakápolóm,így kíváncsian vártam,hogy mi lesz az eredménye,vagy egyáltalán lesz-e,de szerencsére az utóbbi történt. Naponta 2-szer ajánlott/érdemes felvinni az ajkakra kézzel vagy a szivacsos aplikátor segítségével,de az utóbbi egyszerűbb és praktikusabb. Az ajakápoló feje szivacsos aplikátor,így könnyen fel lehet vinni,a kívánt területre. Használatkor én éreztem egy kissé bizsergető,mentolos hatást,de abszolút nem volt kellemetlen.A kiszerelése nem nagy,mindössze 7 ml, ezért is leszek kíváncsi,hogy mennyi ideig tart majd ki. Az ajakápoló hiarulonsavat tartalmaz,ami még teltebbé varázsolja az ajkakat,ezenkívűl sokkal puhább volt használat után az ajkam.Rúzs helyett szájfényként