Ugrás a fő tartalomra

Nova Weetman: Legyen, ahogy akarod! – Pálya vagy dráma értékelés


Sziasztok! A mai napon Nova Weetman: Legyen, ahogy akarod! – Pálya vagy dráma című könyvéről olvashatjátok az értékelésemet. Köszönöm a Manó Könyveknek,hogy elolvashattam! :)

Fülszöveg:
Ha netballról van szó, Edie Thomas őstehetség, ám eddig csak hobbiból játszott, és hogy együtt lehessen legjobb barátnőjével, Tess-szel. Amikor viszont bekerül az állami csapatba, hirtelen a kézilabda lesz az élete középpontjában… 
Edie-nek lehetősége nyílik szerepelni az iskolai Rómeó és Júlia-musicalben, méghozzá Freddy partnereként, akiért ezer éve odavan, így viszont lőttek a helyének az állami csapatban. De vajon valóban a musical-e Edie igazi álma, és megbocsát-e neki Tess, amiért elszúrja élete legnagyobb dobását? 
Vagy pedig Edie úgy dönt, irány a csapat, és minden figyelmét a játéknak szenteli, míg csak képbe nem kerül a szexi sportoló, Finn, aki totál elvarázsolja a lányt. Képes lesz-e Edie a pályán tartani a szemét, vagy teljesen a fiú hatása alá kerül?


Könyvről:
Írónő:Nova Weetman
Kiadó:Manó Könyvek
Kiadási Év:2016
Oldalszám:288 oldal


Értékelés:

Olvastam már hasonló könyvet ami szintén ilyen ,,útválasztos'' történet ,ahol az olvasók szerkesztik a történetet. Ez Kate Welshman:Béke vagy vége című könyve volt.Ez a történet jobban tetszett mint az előző könyv pedig azt is igazán szerettem.Még tanultam is a könyvből,hiszen mint a fülszövegben is olvasható a főszereplő lány netballozik és nekem fogalmam sem volt idáig,hogy valójában mi is az,de most utánanéztem szóval IDE kattintva olvashattok bővebben erről a sportról ami hasonlít a kosárlabdához,csak itt nincsen palánk.Kicsit bővebben a könyvről. 2 választási lehetőség van. Az első:Edie imádja a színházat és most esélye nyílik szerepelni a Rómeó és Júliában ahol élete szerelme Freddy lesz a főszereplő.De Edie nem tudja,hogy a színházat vagy a sportot válassza. A második variációt:A lány a netballt válassza és minden figyelmét a csapatnak szenteli majd képbe kerül a szexy sportoló Finn. Edie beleszeret, Vajon Edie képes a pályán tartani a szemét vagy teljesen a fiú hatása alá kerül?A könyvre visszatérve:Annyira szeretem ezeket a könyveket olyan jó érzés,hogy nem egy befejezése van. Viszont,azt sajnálom,hogy ennyire rövid kis novellákat kapunk,hiszen ha egy variáción megyünk végig akkor csak 80-90 oldalt olvasunk el ezért érdemes,több variációt is elolvasni.Alapvetően kétfelé indulhatunk,hogy Edie netballozon vagy  szerepeljen a Rómeó és Júlia című színdarabban Freddy partnereként akit már nagyon rég óta szeret.Mivel romantikus vagyok így egyértelműen a Rómeó és Júliás szálat olvastam el ami igazán,izgalmasra sikeredett.Gyorsan olvasható a nagyobb betűi miatt. 1-2 óra alatt ki is lehet olvasni.Azt be kell vallanom,hogy a másik szálat vagyis a netballosat még nem olvastam el,de tervezem, egyelőre így jó,hogy a Rómeó és Júliás szálat választottam bár,nem hiszem,hogy a későbbiekben annyira emlékezni fogok rá,az előbb említett dolgok miatt(rövid,könnyeden olvasható),de  egyszer-kétszer olvasásra szerintem tökéletes.Aki most fogja a kezébe venni a könyvet és a színházas részt válassza akkor ne lepődjön meg mert lesz benne egy igazán nagy fordulat amire én nem számítottam,szóval bátran ajánlom ennek a szálnak az elolvasását.Túl rövid volt és sajnos nem minden rész volt alaposan kifejtve én ezt hiányoltam,viszont az útválasztós ötlet nagyon eredeti ,engem ezzel teljesen megfogott.
A könyv célközönsége 10-16 év közötti korosztály és szerintem ennek ez meg is felel. Egy igazi YA tiniregényt kapunk.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Elle Kennedy:The Deal [Értékelés]

Sziasztok! A mai napon Elle Kennedy:The Deal című könyvéről olvashatjátok a véleményemet! Fülszöveg: A lány egyezséget köt a fősuli rosszfiújával… Hannah Wells végre talált valakit, aki megdobogtatja a szívét. Bár az élet más területein magabiztosan mozog, a szex és a csábítás nem éppen erős oldala. Ha fel akarja hívni magára a kiszemelt srác figyelmét, ki kell lépnie a komfortzónájából, és elérni, hogy észrevegyék …még ha ezért korrepetálnia kell is a hokicsapat idegesítő, gyerekes és beképzelt kapitányát egy álrandiért cserébe. …ami jobban sül el, mint remélte. Garrett Graham egyetlen álma, hogy a diploma után profi hokijátékos legyen, de a zuhanó tanulmányi eredménye miatt mindent elveszíthet, amiért eddig olyan keményen dolgozott. Ha a csapatban maradás ára, hogy segít egy cinikus csajnak féltékennyé tenni egy srácot, hát legyen. De amikor egy váratlan csók életük legvadabb szexébe torkollik, Garrett hirtelen ráébred, hogy a szerep, amit játszik, nem neki való. Most már

Interjú:Lakatos Levente gondolatai az illegális könyv letöltésekről

Sziasztok! Ma egy interjút olvashattok Lakatos Leventével aki az illegális könyv letöltésekről fog beszélni. Levente könyveit IDE  kattintva tudjátok megvenni. Mi a véleményed az illegális könyv letöltésről? Azt hiszem, hogy a legtöbb illegális könyvletöltő azt sem tudja, hogy amit csinál, az nincsen rendjén. Sokan legalábbis meglepődnek, ha rájönnek: attól, hogy egy könyv digitális formában is megjelenik, még nem ingyenes. Hogy is lehetne az? Egy könyv legalább egy író munkája, ő azzal dolgozott. A kiadói háttérről már nem is beszélve. A világon senki nem dolgozik ingyen, hiszen a pénzből veszünk ennivalót és senki nem tűri, ha ellopják a munkáját. Az írók az esetek nagy részében eladás után kapják a jogdíjukat, tehát minden egyes illegálisan olvasott könyv koporsószegként értelmezhető. Ha szereted az írót, de illegálisan olvasod, például azt kockáztatod, hogy a kiadó a csökkenő eladások miatt nem fogja a következő könyvét megjelentetni. Illetve könnyen megeshet, hogy a kedvelt sz

Pharma Hyaluron Volumennövelő ajakápoló - Rosé

Sziasztok! Bizonyára sokan láthattátok az Instagram oldalamon,hogy érkezett a Naturproduktól múlt héten egy különleges ajakápoló. Erről olvashatjátok most a beszámolómat. Az ajakápoló 2 színben kapható, Rose illetve Marsalában. Én a Rosét választottam,hozzám az a szín közelebb áll. Sosem volt még hasonló ajakápolóm,így kíváncsian vártam,hogy mi lesz az eredménye,vagy egyáltalán lesz-e,de szerencsére az utóbbi történt. Naponta 2-szer ajánlott/érdemes felvinni az ajkakra kézzel vagy a szivacsos aplikátor segítségével,de az utóbbi egyszerűbb és praktikusabb. Az ajakápoló feje szivacsos aplikátor,így könnyen fel lehet vinni,a kívánt területre. Használatkor én éreztem egy kissé bizsergető,mentolos hatást,de abszolút nem volt kellemetlen.A kiszerelése nem nagy,mindössze 7 ml, ezért is leszek kíváncsi,hogy mennyi ideig tart majd ki. Az ajakápoló hiarulonsavat tartalmaz,ami még teltebbé varázsolja az ajkakat,ezenkívűl sokkal puhább volt használat után az ajkam.Rúzs helyett szájfényként