Ugrás a fő tartalomra

Leiner Laura:Valahol értékelés

Hello/Sziasztok! Újra üdvözöllek titeket a blogomon! :) A mai értékelés Leiner Laura:Valahol című könyvéről fog szólni. :)

Fülszöveg:



Márk vagy Tomi? Bexi sokáig azt gondolta, hogy ez a kérdés nem létezik: Márkkal való kapcsolata már a múlté. A legutolsó szakításuk óta eltelt időben Bexi élete végre nyugvópontra jutott, és ebben fontos szerepe volt Tominak is az Üres Utcák együttesből. A nyári turné azonban felforgatott mindent a zenészek életében. Fesztiválok, koncertek, fülledt turnébusz, őrült bulik Aszádékkal, zsarolás… Valahol a Balaton-parton.






Könyvről:
Írónő:Leiner Laura
Kiadási Év:2016
Kiadó:L&L
Oldalszám:446
Értékelés:5/5
Borító:5/5 élőben mégszebb


Értékelés:
Az előző történet úgy ért véget,hogy Márk és Bexi elénekelte Liza esküvőjén a This Years of Love-ot. Bexi utána rájön,hogy nem folytatja így tovább,elmondja az egyik fiúnak,hogy ezt nem bírja tovább.De vajon kihez ment oda? Tomihoz,hogy szakítson vele? Vagy Márkhoz,hogy elmondja,hogy még mindig szereti?. Ebből a részből minden kiderül.
Már az elején megtudjuk,hogy kit választott Bexi. Természetesen MÁRKOT,aminek természetesen én nagyon örültem,hiszen mindig is Márk volt a kedvencem. :) Sokkal jobban tetszett a Valahol mint bármelyik Bexi-sorozat része. :) Teljesen más hangulata volt a történetnek. A többi könyvben megszokhattuk,hogy valami mindig megzavarta Márk és Bexi kapcsolatát vagy legalábbis a társaságot,így sosem volt teljes béke mindenki között. Ebben a részben szerintem majdnem minden rendben volt,inkább a végén kezdtek a dolgok megint rosszra fordulni és nem-nem szakítanak megint Márkék nyugi,ha elolvasod a könyvet minden kiderül.

Márk most egy teljesen más oldalát mutatta meg,nem volt az az egoista seggfej,sokkal aranyosabb,kedvesebb,jófejebb volt. Sok-sok Márxi avagy Berk pillanat volt a könyvben aminek szerintem mindenki örül,én legalábbis biztosan.Sírtam,nevettem egyaránt a sztorin bár inkább most nevettem az előző kötetekkel ellentétben.Gerit továbbra is utálom,annyira egy hülye fatuskó,hogy már majdnem sírtam a szánalomtól. . Legszívesebben kinyírnám Gerit! Tominak nem volt nagy szerepe a sztoriban pár percig volt jelen,de nem játszott szerencsére fontos szerepet Bexi életében. Körtét továbbra is imádom,tökéletes menedzsernek és a barátnőjével Bettyvel sincsen bajom,kedvesnek tűnik. Evelin és a Fogd be Aszádról mit is mondhatnék? Továbbra is olyanok mint voltak:buliznak,csajoznak és élvezik a ,,sztárok életét'' Antinak most sem volt sok szerepe ,továbbra is Márk legjobb barátja aki mindig teljesíti barátja kéréseit. Daniellát imádtam,annyira bírom a csajt,a dumái amiket mond,iszonyú viccesek,folyamatosan nevetnem kellett rajta. Oké és elérkeztem a LEGNEGATÍVABB SZEMÉLYHEZ kitaláljátok ki az? Balogh úr!A BPRP menedzserről beszélek igen. Akkora egy bunkó!!! Neki csak a pénz számít. Miatta történt minden baj,hogy nem mondhatta el Bexi senkinek,hogy Márkkal együtt vannak,bizony nem engedte a PÉNZ miatt. Így titokban kellett tartani a kapcsolatuknak. Szerencsére a könyv végére mindenki megtudja és ennek Balogh nem örül egyenesen tombol és így ér véget a könyv. Megint függő véggel! Köszi Laura!  A ,,Valahol'' és a ,,Nem bírom'' szövegét is imádtam. Ebben a kötetben nem volt olyan zeneszám ami fontos lett volna a történetben ami miatt kicsit csalódott voltam,hiszen eddig mindig volt mint a This Years of Love és nekem most ez kicsit hiányzott.Kíváncsi leszek,hogy Márk elvállaja-e a Pop/rockban a zsűriséget,szerintem elvállalja,nem történik talán semmi ami miatt ez ne valósulna meg,nagyon szurkolok,de egyébként nagyon tetszett a könyv,bátran ajánlom mindenkinek.

Idézetek:

-Hogy ment? – érdeklődött. 
-Hát – meredtem magam elé. – Elhívott sétálni,megkérdezte, hogy újrakezdjük- e, aztán lepacsiztunk. Vagy mi- adtam elő a rövid verziót, majd Márkra néztem. 
-Gondolom, ezek után dobsz- bólintott tettetett szomorúsággal.

,,Nem akarom, hogy hívj, hogy írj, hogy várj, hogy bánd,
hogy gondolj rám egy unalmas órán.
Hogy félts, hogy kérj, hogy békét remélj,
hogy lásd, van más, utánam akár.''

– Ki informált? Ki mondta el, hogy szakítottam Tomival? – kérdezgettem. 
– Miért fontos ez? – suttogta mosolyogva. 
– Mert érdekel. 
– Nem mártom be őket. 
– Őket? – akadtam meg a többes számon. 
– A francba – hunyorgott Márk, mint aki elszólta magát. – Jó, de ne mondd vissza.

Megjegyzések

  1. <3 imádom a könyvet! Leiner Laurát is, és az összes köyvét 2-3nap alatt ki olvastam. Leiner Laura divatba hozzta a Tiniknek az olvasást! <3 #SzeretjükAzÍrónőnket! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy szereted. Eddig 1-2 nap alatt olvastam el én is a könyveit,de most 5 óra elég volt. :) Mondjuk utána rendesen fájt a szemem. :)

      Törlés
  2. Imádtam😍😍 Tegnap este végeztem ki😍😍😕

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Elle Kennedy:The Deal [Értékelés]

Sziasztok! A mai napon Elle Kennedy:The Deal című könyvéről olvashatjátok a véleményemet! Fülszöveg: A lány egyezséget köt a fősuli rosszfiújával… Hannah Wells végre talált valakit, aki megdobogtatja a szívét. Bár az élet más területein magabiztosan mozog, a szex és a csábítás nem éppen erős oldala. Ha fel akarja hívni magára a kiszemelt srác figyelmét, ki kell lépnie a komfortzónájából, és elérni, hogy észrevegyék …még ha ezért korrepetálnia kell is a hokicsapat idegesítő, gyerekes és beképzelt kapitányát egy álrandiért cserébe. …ami jobban sül el, mint remélte. Garrett Graham egyetlen álma, hogy a diploma után profi hokijátékos legyen, de a zuhanó tanulmányi eredménye miatt mindent elveszíthet, amiért eddig olyan keményen dolgozott. Ha a csapatban maradás ára, hogy segít egy cinikus csajnak féltékennyé tenni egy srácot, hát legyen. De amikor egy váratlan csók életük legvadabb szexébe torkollik, Garrett hirtelen ráébred, hogy a szerep, amit játszik, nem neki való. Most már

Interjú:Lakatos Levente gondolatai az illegális könyv letöltésekről

Sziasztok! Ma egy interjút olvashattok Lakatos Leventével aki az illegális könyv letöltésekről fog beszélni. Levente könyveit IDE  kattintva tudjátok megvenni. Mi a véleményed az illegális könyv letöltésről? Azt hiszem, hogy a legtöbb illegális könyvletöltő azt sem tudja, hogy amit csinál, az nincsen rendjén. Sokan legalábbis meglepődnek, ha rájönnek: attól, hogy egy könyv digitális formában is megjelenik, még nem ingyenes. Hogy is lehetne az? Egy könyv legalább egy író munkája, ő azzal dolgozott. A kiadói háttérről már nem is beszélve. A világon senki nem dolgozik ingyen, hiszen a pénzből veszünk ennivalót és senki nem tűri, ha ellopják a munkáját. Az írók az esetek nagy részében eladás után kapják a jogdíjukat, tehát minden egyes illegálisan olvasott könyv koporsószegként értelmezhető. Ha szereted az írót, de illegálisan olvasod, például azt kockáztatod, hogy a kiadó a csökkenő eladások miatt nem fogja a következő könyvét megjelentetni. Illetve könnyen megeshet, hogy a kedvelt sz

Pharma Hyaluron Volumennövelő ajakápoló - Rosé

Sziasztok! Bizonyára sokan láthattátok az Instagram oldalamon,hogy érkezett a Naturproduktól múlt héten egy különleges ajakápoló. Erről olvashatjátok most a beszámolómat. Az ajakápoló 2 színben kapható, Rose illetve Marsalában. Én a Rosét választottam,hozzám az a szín közelebb áll. Sosem volt még hasonló ajakápolóm,így kíváncsian vártam,hogy mi lesz az eredménye,vagy egyáltalán lesz-e,de szerencsére az utóbbi történt. Naponta 2-szer ajánlott/érdemes felvinni az ajkakra kézzel vagy a szivacsos aplikátor segítségével,de az utóbbi egyszerűbb és praktikusabb. Az ajakápoló feje szivacsos aplikátor,így könnyen fel lehet vinni,a kívánt területre. Használatkor én éreztem egy kissé bizsergető,mentolos hatást,de abszolút nem volt kellemetlen.A kiszerelése nem nagy,mindössze 7 ml, ezért is leszek kíváncsi,hogy mennyi ideig tart majd ki. Az ajakápoló hiarulonsavat tartalmaz,ami még teltebbé varázsolja az ajkakat,ezenkívűl sokkal puhább volt használat után az ajkam.Rúzs helyett szájfényként