Ugrás a fő tartalomra

KINYÍRTAM EGY NAPLÓT!! /Keri Smith:Nyírd ki ezt a naplót! #1/

Sziasztok. Most a Nyírd ki ezt a naplót című ,,könyvről'' fogok írni.

Sose bántottam még könyvet,de most megtettem vagyis igazából napló,de akkor is. Így inkább próbáltam rajzolni bele. 

Íme néhány dolog amivel ,,kinyírtam a naplót! Van ott minden. Filctoll,ceruza,kés,olló,ecset,ragasztó stb

Tapasztalatból mondom,hogy csak akkor kezd el a naplót készíteni mikor van rá sok-sok időd hiszen a legtöbb feladat időigényes.

Nekem ez lett a kedvencem és igazából nem volt nehéz lerajzolni. A képet egyébként a pinteresten találtam,ha nincs ötletetek hogyan csináljátok a naplót akkor bátran kukkantsatok be oda. A feladat itt egyébként az volt,hogy folytonos vonalat kellett rajzolnom,így én ezt alkottam és rajzoltam mellé gyógyszereket,lázmérőt,sztetoszkópot.

Rágódtam is rajta rendesen,mert először fogalmam nem volt,hogy mit rajzoljak oda,de végül jött az ötlet,hogy egy megrágott almát rajzolok le,hát így sikerült.

Haha,inkább nem hintáztattam hanem rajzoltam egy falat a naplóval amit egy kis fonallal ,,lógattam'' fel. :) Nekem ez az egyik kedvencem. 

EMOJI! :)  A Dokumentálási idő indul feladathoz ezt készítettem,vagyis lerajzoltam emojikban milyen érzés az mikor elkezd merülni a telefonod és éppen nincs nálad töltő. Szörnyű érzés,tudom. :D

Kinek van szíve leönteni kávéval egy könyvet? Hát nekem biztosan nincsen így inkább írtam egy idézetet:,,Give me a good cup of coffee and a book i love and ill be happy'' és a másik oldalra pedig rajzoltam egy kávéscsészét.



Nekem összességében nagyon tetszenek ezek a feladatok. Szerintem aki szeret rajzolni,alkotni vagy kinyírni dolgokat akkor ez a könyv neked való. Hamarosan jön a 2.értékelésem a Nyírd ki ezt a naplót-ról! Köszönöm,hogy elolvastátok a bejegyzésemet,a Maxim kiadónak pedig,hogy kinyírhattam a naplót. :)





















Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Elle Kennedy:The Deal [Értékelés]

Sziasztok! A mai napon Elle Kennedy:The Deal című könyvéről olvashatjátok a véleményemet! Fülszöveg: A lány egyezséget köt a fősuli rosszfiújával… Hannah Wells végre talált valakit, aki megdobogtatja a szívét. Bár az élet más területein magabiztosan mozog, a szex és a csábítás nem éppen erős oldala. Ha fel akarja hívni magára a kiszemelt srác figyelmét, ki kell lépnie a komfortzónájából, és elérni, hogy észrevegyék …még ha ezért korrepetálnia kell is a hokicsapat idegesítő, gyerekes és beképzelt kapitányát egy álrandiért cserébe. …ami jobban sül el, mint remélte. Garrett Graham egyetlen álma, hogy a diploma után profi hokijátékos legyen, de a zuhanó tanulmányi eredménye miatt mindent elveszíthet, amiért eddig olyan keményen dolgozott. Ha a csapatban maradás ára, hogy segít egy cinikus csajnak féltékennyé tenni egy srácot, hát legyen. De amikor egy váratlan csók életük legvadabb szexébe torkollik, Garrett hirtelen ráébred, hogy a szerep, amit játszik, nem neki való. Most már

Elle Kennedy: The Mistake – A baklövés [Értékelés]

Sziasztok! A mai napon Elle Kennedy: The Mistake – A baklövés című könyvéről olvashatjátok a véleményemet! Fülszöveg: A ​srác nem csak a pályán szeret játszani… De ezúttal kemény ellenféllel találja szemben magát… A srác nem csak a pályán szeret játszani… Az egyetemista John Logan bármelyik lányt megkaphatja. A hokicsapat sztárjaként az élete csupa buli és csajozás, ám lefegyverző mosolya és laza stílusa valójában csak álca, amivel a diploma után rá váró évek miatti keserűségét leplezi. Szexi kalandja az elsőéves Grace Iversszel egy időre feledteti vele a gondokat, de egy meggondolatlan lépés miatt elveszíti a lányt, és utána kemény erőfeszítéseket kell tennie, hogy bebizonyítsa, megérdemel egy második esélyt. De ezúttal kemény ellenféllel találja szemben magát… A rosszul sikerült első év után Grace immár idősebben és érettebben tér vissza a Briar Egyetemre. Úgy érzi, végre sikerült elfelejtenie a nagyképű hokist, akinek majdnem odaadta a szüzességét. Már nem az a szende,

Borítóleleplezés: Réti László - Falak mögött

Sziasztok! A mai napon egy borítóleleplezést hoztam nektek mégpedig Réti László:Falak mögött című könyvéről. Fülszöveg: Európát szíven találta a két évtizedes migrációs hullám. A kontinens bezárkózott Sötét korszak köszöntött ránk. A kontinens déli- és keleti határát hat méter magas építmény, a Fal szegélyezi. Kétszáz méterenként őrtornyok állnak géppuskákkal, mesterlövészekkel. Tűzparancs van érvényben. Ezrek halnak meg, mert megkísérlik átmászni vagy áttörni a falat. A kontinenshez tartozó szigetvilágot fel kellett adni. Szicília, Kréta, Ciprus, Málta – mind elvesztek. Földjükön anarchia tombol, nincs jog, nincs rend, csak forrongó, reményvesztett embertömeg. Radnai Margit az Európai Bevándorlási Hivatal tapasztalt ügynöke ebben a világban próbálja megvédeni azt, ami számára igazán fontos. A saját elveiért áll ki, akárcsak a többiek: a budapesti egyetem fiatal, radikális elveket való tanára, a New York-i könnyelmű oknyomozó újságírónő, és a világszert