Ugrás a fő tartalomra

BOOK A SLOTH NOVEMBERI DOBOZ

Sziasztok! Képzeljétek el kedden hozzám is befutott az első Book a Sloth doboz. A teszt doboz után nagyon izgatott voltam,hogy milyen is lesz az első,így megrendeltem. Köszönöm a BASC csapatának,hogy megkaphattam én is ,mert mire rendelni akartam már elfogyott. Szóval ezért érdemes lesz holnap sietni! Aki még nem vásárolt,annak van egy kuponkódom,amivel 10%-al olcsóbban hozzájut a Book A Slothoz! A kód:Y8XRTYZWOZ2O
És akkor az első dobozról:A témája az Álom és Varázslat! Aki esetleg még nem kapta meg a csomagját vagy karácsonyra kapja az ne olvassa tovább,mert a bejegyzés spoilert tartalmaz!
Szóval a témához tökéletesen kapcsolódó Caraval című könyv lapult a pakkban.Amit egyébként én idáig nem is ismertem,pedig Young Adoult könyv. Ami külön szimpatikus volt az az,hogy nem puha,hanem keménykötésű a könyv. Ehhez párosult egy egyedi készítésű könyvhöz kapcsolódó könyvjelző amit Petusa készített a Book a Sloth csapatának. Illetve egy nagyon édes lajháros könyvjelző.
A teszt csomagban már volt egy házi készítésű erdei gyümölcs tea ami most sem maradhatott el. Mivel én nem vagyok annyira oda a teákért inkább kávés vagyok így a családom többi tagja fogja elfogyasztani. A Caraval című könyvhöz még egy Caravalos ,,cirkuszos'' matricát kaptunk és ha már matrica nem maradhatott el BASC-os matrica,amiből nekem már van egy a teszt csomagnak köszönhetően. Amit hiányoltam most  az a Lushos fürdőbomba. Jó tudom,nem lehet mindig az,de olyan nagy fürdőbomba rajongó vagyok,hogy szükségem lenne rá! Ja és hamarosan szülinapom!!!Enyhe célzás!
Volt a csomagban egy olyan tárgy amit én nem tudok majd használni úgyhogy karácsonyra fogja kapni a barátnőm,ez pedig a Harry Potteres Dobbys kulcstartó. Eddig azt sem tudtam,hogy a Harry Potterben van Dobby nevezetű karakter,de hát mindig tanul az ember!Mivel nem szeretem a HP-t ezért ez számomra teljesen felesleges,sajnálom Harry Potter fanok. Viszont volt benne egy olyan cuki dolog amiért odavagyok,ez pedig egy nyaklánc medál ami egy cukimuki rózsaszín tasakban volt. A szerző által dedikált képeslap pedig most sem maradhatott el,ráadásul a képeslap is Caravallos. Hát nem édes? Nekem nagyon bejött. Én holnap biztosan lecsapok a  téli dobozra ami egyébként a ,,téli romantika'' témát kapta.
A következő dobozt,holnap 10 órától lehet rendelni,ami megint limitált számban lesz kapható,de biztosan 100-nál több csomag lesz most. Szóval érdemes sietni nehogy lemaradj róla!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Elle Kennedy:The Deal [Értékelés]

Sziasztok! A mai napon Elle Kennedy:The Deal című könyvéről olvashatjátok a véleményemet! Fülszöveg: A lány egyezséget köt a fősuli rosszfiújával… Hannah Wells végre talált valakit, aki megdobogtatja a szívét. Bár az élet más területein magabiztosan mozog, a szex és a csábítás nem éppen erős oldala. Ha fel akarja hívni magára a kiszemelt srác figyelmét, ki kell lépnie a komfortzónájából, és elérni, hogy észrevegyék …még ha ezért korrepetálnia kell is a hokicsapat idegesítő, gyerekes és beképzelt kapitányát egy álrandiért cserébe. …ami jobban sül el, mint remélte. Garrett Graham egyetlen álma, hogy a diploma után profi hokijátékos legyen, de a zuhanó tanulmányi eredménye miatt mindent elveszíthet, amiért eddig olyan keményen dolgozott. Ha a csapatban maradás ára, hogy segít egy cinikus csajnak féltékennyé tenni egy srácot, hát legyen. De amikor egy váratlan csók életük legvadabb szexébe torkollik, Garrett hirtelen ráébred, hogy a szerep, amit játszik, nem neki való. Most már

Interjú:Lakatos Levente gondolatai az illegális könyv letöltésekről

Sziasztok! Ma egy interjút olvashattok Lakatos Leventével aki az illegális könyv letöltésekről fog beszélni. Levente könyveit IDE  kattintva tudjátok megvenni. Mi a véleményed az illegális könyv letöltésről? Azt hiszem, hogy a legtöbb illegális könyvletöltő azt sem tudja, hogy amit csinál, az nincsen rendjén. Sokan legalábbis meglepődnek, ha rájönnek: attól, hogy egy könyv digitális formában is megjelenik, még nem ingyenes. Hogy is lehetne az? Egy könyv legalább egy író munkája, ő azzal dolgozott. A kiadói háttérről már nem is beszélve. A világon senki nem dolgozik ingyen, hiszen a pénzből veszünk ennivalót és senki nem tűri, ha ellopják a munkáját. Az írók az esetek nagy részében eladás után kapják a jogdíjukat, tehát minden egyes illegálisan olvasott könyv koporsószegként értelmezhető. Ha szereted az írót, de illegálisan olvasod, például azt kockáztatod, hogy a kiadó a csökkenő eladások miatt nem fogja a következő könyvét megjelentetni. Illetve könnyen megeshet, hogy a kedvelt sz

Pharma Hyaluron Volumennövelő ajakápoló - Rosé

Sziasztok! Bizonyára sokan láthattátok az Instagram oldalamon,hogy érkezett a Naturproduktól múlt héten egy különleges ajakápoló. Erről olvashatjátok most a beszámolómat. Az ajakápoló 2 színben kapható, Rose illetve Marsalában. Én a Rosét választottam,hozzám az a szín közelebb áll. Sosem volt még hasonló ajakápolóm,így kíváncsian vártam,hogy mi lesz az eredménye,vagy egyáltalán lesz-e,de szerencsére az utóbbi történt. Naponta 2-szer ajánlott/érdemes felvinni az ajkakra kézzel vagy a szivacsos aplikátor segítségével,de az utóbbi egyszerűbb és praktikusabb. Az ajakápoló feje szivacsos aplikátor,így könnyen fel lehet vinni,a kívánt területre. Használatkor én éreztem egy kissé bizsergető,mentolos hatást,de abszolút nem volt kellemetlen.A kiszerelése nem nagy,mindössze 7 ml, ezért is leszek kíváncsi,hogy mennyi ideig tart majd ki. Az ajakápoló hiarulonsavat tartalmaz,ami még teltebbé varázsolja az ajkakat,ezenkívűl sokkal puhább volt használat után az ajkam.Rúzs helyett szájfényként