Ugrás a fő tartalomra

Interjú Toth Pepével♥

Sziasztok! A mai napon a blog születésnapja alkalmából egy interjút olvashattok Pepe Toth-al a Luxen-sorozat borító modelljével. :)




1.Hogy telnek mostanában a mindennapjaid?

Leginkább edzésekkel és meccsekkel telnek a napjaim. Emellett yogazom, foci edzést tartok gyerekeknek, egyetemre járok, modellkedem és amikor ráérek akkor általaban sorozatokat nézek. 

2.Mikor tudtad meg,hogy több könyv borítóján fogsz szerepelni? Nem volt furcsa szembe találni magadat plakátokon,könyveken,újságokban?

Az elején furcsa volt, de hozzá lehet szokni :) Egyszer kétszer összefutottam magammal reptéreken vagy különböző boltokban. Sok ismerősöm küld képeket amikor meglátnak egy plakáton valahol a nagy vilagban. Nem tudtam hogy a könyvön fogok szerepelni, teljesen véletlen fedeztem fel az interneten. Utána felvettem a kontaktot Jenniferrel és onnan ment minden magátol. 

3.Olvastad már a Luxen-sorozatot? Ha igen,hogy tetszett?Melyik volt a kedvenc köteted?

Olvastam a könyveket, nekem az Obsidian tetszett a legjobban. Hozzám nem állnak túl közel a young-adult fiction sztorik, de ez a sorozat a maga kategóriajaban szerintem nagyon jó. 



4.Ha a könyvből csinálnának filmet szívesen játszanád Daemon Black karakterét? Szerinted van hasonlóság Daemon és közted?

Persze, szivesen játszanám Daemont, az úgy lenne eredeti ;-) Van sok hasonlósag, kivéve azokat a földöntúli képességeket amivel Daemon meghóditja Katy-t, szerencsere nekem megy anélkul is. Hahahah

5.Volt már olyan,hogy egy Luxen-fan letámadott az utcán/vacsorázás közben vagy máshol? Milyen érzés neked? Esetleg van ehez kapcsolódó történeted amit szívesen megosztanál velünk?

Előfordult többször itt Amerikában hogy valaki felismert a könyv sorozat miatt.  Egyszer a semmi közepen valahol Coloradoban egy étteremben leültem ebédelni és 2 lány az anyukájukkal elkezdtek bámulni és suttogni. Amikor oda néztem akkor egyböl elfordultak. Kifelé tartottak amikor az anyuka megfordult és megkérdezte, Ugye te vagy Daemon? Mondom végülis a könyvben igen. Nevetett es elviharzottak. Néha nem értem hogy miért nem mernek odajönni, pedig én nagyon közvetlen vagyok mindenkivel. Egyszer az egyik könyvesboltban voltam es pont mellettem két lány beszélgetett amit pont hallottam. Egyik mondja hogy mennyire imadja Jennifer Armentrout könyveit. Megfordulok, mondom az nekem is a kedvencem. Hirtelen meg sem tudtak szólalni, azt hitték hogy egy rejtett kamerás műsorban vannak. Aztán csináltunk közös képet és nagyon örültek a véletlennek. 


6.Van példaképed?

Példaképem Anyukám. 

7.Ha jól tudom élsportoló vagy. Mikor és melyik csapatban kezdtél el focizni?

Hat évesen kezdtem el focizni szülővárosomban Pécsett a PVSK csapatában. Onnantól egy nagyon kalandos út vezetett idaág. Jelenleg egy profi csapatban az Energy FC Oklahomában játszom itt Amerikában.

8.Esetleg számíthatnak a magyar rajongók valamikor egy kis személyes találkozóra?

Most decemberben voltam otthon egy hónapig, idén még nem tudom hogy mikor tudok menni. Ha lesz idom akkor megyek Decemberben megint. Azt nem tudom hogy lesz-e valamilyen találkozó. Rajtam nem fog múlni.

9.Van kedvenc könyved,filmed,sorozatod? Ha igen milyen műfajokat kedvelsz?

Kedvenc film: Django. Kedvenc sorozatok: Power, Dexter, Breaking Bad, Vikings, Making a Murderer

Köszönöm az interjút! :) 


Megjegyzések

  1. Nagyon tetszett az interjú, remélem máskor is meglepsz minket hasonlókkal. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Nagyon tetszett az inerjú,nekem is.Imádom Pepe-t,igazán nagy rajongója vagyok,szóval ennek most nagyon örültem! Emellett:az Obszidián a kedvenc könyvem.Hálás vagyok neked,hiszen egy kicsit ,,beleláthattam" :):*

    VálaszTörlés
  3. *beleláthattam Pepe gondolataiba

    VálaszTörlés
  4. Hogy tudtál vele interjút készíteni? Nagyon tetszett a bejegyzésed.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emailen írtam neki és ott tettem fel a kérdéseimet.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Elle Kennedy:The Deal [Értékelés]

Sziasztok! A mai napon Elle Kennedy:The Deal című könyvéről olvashatjátok a véleményemet! Fülszöveg: A lány egyezséget köt a fősuli rosszfiújával… Hannah Wells végre talált valakit, aki megdobogtatja a szívét. Bár az élet más területein magabiztosan mozog, a szex és a csábítás nem éppen erős oldala. Ha fel akarja hívni magára a kiszemelt srác figyelmét, ki kell lépnie a komfortzónájából, és elérni, hogy észrevegyék …még ha ezért korrepetálnia kell is a hokicsapat idegesítő, gyerekes és beképzelt kapitányát egy álrandiért cserébe. …ami jobban sül el, mint remélte. Garrett Graham egyetlen álma, hogy a diploma után profi hokijátékos legyen, de a zuhanó tanulmányi eredménye miatt mindent elveszíthet, amiért eddig olyan keményen dolgozott. Ha a csapatban maradás ára, hogy segít egy cinikus csajnak féltékennyé tenni egy srácot, hát legyen. De amikor egy váratlan csók életük legvadabb szexébe torkollik, Garrett hirtelen ráébred, hogy a szerep, amit játszik, nem neki való. Most már

Interjú:Lakatos Levente gondolatai az illegális könyv letöltésekről

Sziasztok! Ma egy interjút olvashattok Lakatos Leventével aki az illegális könyv letöltésekről fog beszélni. Levente könyveit IDE  kattintva tudjátok megvenni. Mi a véleményed az illegális könyv letöltésről? Azt hiszem, hogy a legtöbb illegális könyvletöltő azt sem tudja, hogy amit csinál, az nincsen rendjén. Sokan legalábbis meglepődnek, ha rájönnek: attól, hogy egy könyv digitális formában is megjelenik, még nem ingyenes. Hogy is lehetne az? Egy könyv legalább egy író munkája, ő azzal dolgozott. A kiadói háttérről már nem is beszélve. A világon senki nem dolgozik ingyen, hiszen a pénzből veszünk ennivalót és senki nem tűri, ha ellopják a munkáját. Az írók az esetek nagy részében eladás után kapják a jogdíjukat, tehát minden egyes illegálisan olvasott könyv koporsószegként értelmezhető. Ha szereted az írót, de illegálisan olvasod, például azt kockáztatod, hogy a kiadó a csökkenő eladások miatt nem fogja a következő könyvét megjelentetni. Illetve könnyen megeshet, hogy a kedvelt sz

Pharma Hyaluron Volumennövelő ajakápoló - Rosé

Sziasztok! Bizonyára sokan láthattátok az Instagram oldalamon,hogy érkezett a Naturproduktól múlt héten egy különleges ajakápoló. Erről olvashatjátok most a beszámolómat. Az ajakápoló 2 színben kapható, Rose illetve Marsalában. Én a Rosét választottam,hozzám az a szín közelebb áll. Sosem volt még hasonló ajakápolóm,így kíváncsian vártam,hogy mi lesz az eredménye,vagy egyáltalán lesz-e,de szerencsére az utóbbi történt. Naponta 2-szer ajánlott/érdemes felvinni az ajkakra kézzel vagy a szivacsos aplikátor segítségével,de az utóbbi egyszerűbb és praktikusabb. Az ajakápoló feje szivacsos aplikátor,így könnyen fel lehet vinni,a kívánt területre. Használatkor én éreztem egy kissé bizsergető,mentolos hatást,de abszolút nem volt kellemetlen.A kiszerelése nem nagy,mindössze 7 ml, ezért is leszek kíváncsi,hogy mennyi ideig tart majd ki. Az ajakápoló hiarulonsavat tartalmaz,ami még teltebbé varázsolja az ajkakat,ezenkívűl sokkal puhább volt használat után az ajkam.Rúzs helyett szájfényként