Ugrás a fő tartalomra

Szent Johanna Gimi

Ajánló
Úgy döntöttem írok arról a könyvről is egy bejegyzést ami miatt megszerettem az olvasását! A könyvet 2013 decemberében kaptam meg! Minden részt 2 nap alatt olvastam ki! Teljes odaadással olvastam! Azt hiszem erre a könyvre nincsenek rossz szavak! Az egész könyv olyan tökéletes volt és mégis olyan hétköznapi! Az egész történetet teljes odaadással olvastam. Az összes szereplő a szívemhez nőtt! Oly annyira,hogy mikor befejeztem a könyvet nem akartam őket elengedni! Olyan hamar véget ért a könyv. Együtt sírtam és nevettem Renivel. Vártam,hogy megtalálja Cortezt és megtalálta. Cortezről annyit elkell mondanom,hogy kár,hogy ilyen pasi csak a könyvekben van a valóságban nem létezik egyszer egy repülőút során szívesen találkoznék vele. Nagy csalódáspont volt a könyvbe Arnold. Totál seggfejjé vált miután elment az osztályból. Ő sosem Reninek hanem magának akart jót. Örülnék ha lenne a suliba egy Kardos. Vladár már van épp elég. Én személy szerint imádtam a bohókás,vidám hippit természetesen Virágról van szó aki néha nagyon buta volt,de megbocsájtok neki! Laura összes könyvét olvastam már,de elmondhatom,hogy nekem az örök a Szent Johanna Gimi lesz!♥ Örülök,hogy elolvastam!♥
Szereplők:

Antai-Kelemen Ádám (Cortez) · Pósa Richárd (Ricsi) · Szatmáry Kinga · Nagy Zsolt · Bencze Virág (Emó) · Rentai Renáta · Felmayer Dávid (Dave) · Máday Emília · Neményi Arnold · Jacques Chatelain (Zsák) · Matsuda Okitsugu (Macu) · Haraszti Róbert · Bernáth András · Darth Vader · Zsidák Gábor · Kardos Kálmán · Varga Kata · Szép Károly (Karcsi) · Haller Endre · Vladár Ervin · Rentai Klára · Alphonse Durand · Gazdag Márta · Gondos Margó · Korponay Andrea · Rentai Róbert · Tölgyessy László · Edina · Jean-Luc · Justine · Barka Gabriella · Borrel Károly (Charles Borrel) · Farkas Evelin · Henry O'Realy · Peti · Bálint · Baranyai Zita · Cortez nagymamája · Flóra (Flöra) · pszichopata Dorián· Szatmáry Kitti

Értékelés
Könyvek Borítói 5/5
Szereplők:4/5
Arnold:1/5

Idézetek:
"- Ez nem igaz! Tizenegyedikes diákok vagytok! Az egyiknek pisilnie kell, a másik hányni fog, a harmadik élesztőt eszik… – csóválta a fejét Máday, aztán, amikor leesett neki, hogy mit mondott, Zsolti felé kapta a fejét. – Mit művelsz? Azonnal tedd azt le, mert rosszul leszel!"  Szent Johanna Gimi 6.-Ketten
 
"- Mit csinálsz itt? – üvöltötte.
- Jöttem – vontam meg a vállam. – A többiek is itt vannak. Látod, ott lökdösődik Kinga a stúdióssal – mutattam az ajtó felé. Cortez mosolyogva odapillantott, aztán mélyen a szemembe nézett.
"- Köszi – mondta, de a hangzavarban csak a szájáról tudtam leolvasni.
Zavartan megvontam a vállam, mire…mire Cortez odahajolt hozzám, és egy gyors puszit nyomott a homlokomra."  
Szent Johanna Gimi 4-Barátok
 
"- Felmayer!
- Igen, tanár úr? 
- Elmondanád, hogy a rajzodon mi ez a sötét folt? – mutatta fel a lapot. A fél gyümölcstálat kitakarta egy kerek satírozás.
- Az Gábor feje – közölte. – Nem láttam tőle rendesen!"       Szent Johanna Gimi 1.-Kezdet
 
 
"-Beírtam a tüneteimet és elég rossz eredmény jött ki-közölte Virág hal, rekedtes hangon a szemében pedig ott volt a riadalom.
-Pontosabban?-kérdezte Kinga gyanakodva.
-Oké.Ne ijedjetek meg ,mert gyógyítható .Csak izé .Elég rosszul hangzik-biggyesztette le száját.
-Nyögd már ki!!-parancsolt rá Kinga.
-Szóval. Uhh .A tünetek alapján biztos hogy ...nekem.... jaj.Szóval prosztatagyulladásom van mondta ki.Én mosolyogva szám elé kaptam a kezem ,Kinga pedig lehunyt szemmelegyszerűen megfejelte a mosdó csempéjét.Egymás után 3-szor.
 
Remélem megtetszett nektek a bejegyzést és elolvassátok a könyvet!♥ Nem fogjátok megbánni! :) 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Elle Kennedy:The Deal [Értékelés]

Sziasztok! A mai napon Elle Kennedy:The Deal című könyvéről olvashatjátok a véleményemet! Fülszöveg: A lány egyezséget köt a fősuli rosszfiújával… Hannah Wells végre talált valakit, aki megdobogtatja a szívét. Bár az élet más területein magabiztosan mozog, a szex és a csábítás nem éppen erős oldala. Ha fel akarja hívni magára a kiszemelt srác figyelmét, ki kell lépnie a komfortzónájából, és elérni, hogy észrevegyék …még ha ezért korrepetálnia kell is a hokicsapat idegesítő, gyerekes és beképzelt kapitányát egy álrandiért cserébe. …ami jobban sül el, mint remélte. Garrett Graham egyetlen álma, hogy a diploma után profi hokijátékos legyen, de a zuhanó tanulmányi eredménye miatt mindent elveszíthet, amiért eddig olyan keményen dolgozott. Ha a csapatban maradás ára, hogy segít egy cinikus csajnak féltékennyé tenni egy srácot, hát legyen. De amikor egy váratlan csók életük legvadabb szexébe torkollik, Garrett hirtelen ráébred, hogy a szerep, amit játszik, nem neki való. Most már

Elle Kennedy: The Mistake – A baklövés [Értékelés]

Sziasztok! A mai napon Elle Kennedy: The Mistake – A baklövés című könyvéről olvashatjátok a véleményemet! Fülszöveg: A ​srác nem csak a pályán szeret játszani… De ezúttal kemény ellenféllel találja szemben magát… A srác nem csak a pályán szeret játszani… Az egyetemista John Logan bármelyik lányt megkaphatja. A hokicsapat sztárjaként az élete csupa buli és csajozás, ám lefegyverző mosolya és laza stílusa valójában csak álca, amivel a diploma után rá váró évek miatti keserűségét leplezi. Szexi kalandja az elsőéves Grace Iversszel egy időre feledteti vele a gondokat, de egy meggondolatlan lépés miatt elveszíti a lányt, és utána kemény erőfeszítéseket kell tennie, hogy bebizonyítsa, megérdemel egy második esélyt. De ezúttal kemény ellenféllel találja szemben magát… A rosszul sikerült első év után Grace immár idősebben és érettebben tér vissza a Briar Egyetemre. Úgy érzi, végre sikerült elfelejtenie a nagyképű hokist, akinek majdnem odaadta a szüzességét. Már nem az a szende,

Borítóleleplezés: Réti László - Falak mögött

Sziasztok! A mai napon egy borítóleleplezést hoztam nektek mégpedig Réti László:Falak mögött című könyvéről. Fülszöveg: Európát szíven találta a két évtizedes migrációs hullám. A kontinens bezárkózott Sötét korszak köszöntött ránk. A kontinens déli- és keleti határát hat méter magas építmény, a Fal szegélyezi. Kétszáz méterenként őrtornyok állnak géppuskákkal, mesterlövészekkel. Tűzparancs van érvényben. Ezrek halnak meg, mert megkísérlik átmászni vagy áttörni a falat. A kontinenshez tartozó szigetvilágot fel kellett adni. Szicília, Kréta, Ciprus, Málta – mind elvesztek. Földjükön anarchia tombol, nincs jog, nincs rend, csak forrongó, reményvesztett embertömeg. Radnai Margit az Európai Bevándorlási Hivatal tapasztalt ügynöke ebben a világban próbálja megvédeni azt, ami számára igazán fontos. A saját elveiért áll ki, akárcsak a többiek: a budapesti egyetem fiatal, radikális elveket való tanára, a New York-i könnyelmű oknyomozó újságírónő, és a világszert