Ugrás a fő tartalomra

Kate Welshman:Béke vagy vége

Sziasztok! A mai napon Kate Welshman:Legyen ahogy akarod! című könyvéről olvashatjátok az értékelésemet. Köszönöm a Menő Könyveknek/Manó könyveknek,hogy elolvashattam! :)

Fülszöveg: 
Ally ​​Motbey már régóta hagyja, hogy rámenős BFF-je, Cat hozza a döntéseket a barátságukban. Most, a gimiben sincs ez másként, ám egyszer csak Ally meghívást kap az egyik tanárától egy izgalmas latinkurzusra, márpedig Allynek nagyon bejön a latin, legalább annyira, mint az okos és jóképű James. De képes-e lépést tartani az idősebb társakkal, vagy totálisan leégeti magát James előtt? És mit szól majd Cat, ha rájön, hogy a barátnője ezúttal a saját feje után megy? Az iskola meghallgatást hirdet a sulimusical szerepeire, és az ambiciózus Cat magától értetődőnek veszi, hogy Ally is vele tart. Pedig hősnőnknek így nem csupán saját botfülűségével kellene megküzdenie, hiszen a musicalben részt vesz Tony is, a fiú, aki tavaly irtó kínos helyzetbe hozta, és akinek még mindig nem bocsátott meg. Vajon képes lesz Ally elkapni a ritmust?
Ebben a fantasztikus, feleletválasztós történetben TE hozol döntéseket Ally helyett, így válik ez igazán a TE sztoriddá! Kövesd a szíved egész végig, de ha mégis meggondolod magad, csak ugorj vissza, és ismerd meg az összes végkifejletet!

Könyvről:
Írónő:Kate Welshman
Kiadó:Manó Könyvek
Kiadási Év:2015
Fordította:Kalapos Éva


Értékelés:

Nagyon tetszett a könyvben,hogy útválasztós volt vagyis az olvasók szerkesztik a történetet így a könyv végén nem fogod azt érezni,hogy ennek nem így kellett volna történnie.
Nagyon hamar kivégeztem és szerintem ha leülsz elolvasni a könyvet 1-2 óra alatt befejezed főleg,hogy nagyon könnyen lehet olvasni ,mivel szerintem nagy betűkkel van írva. Kikapcsolódásra tökéletes.
Azt el kell mondanom,hogy én még a csak egyszer olvastam vagyis 1 lehetőségen mentem végig,de hamarosan újra kezdem. Nehéz beszélnem róla hiszen mindenki aki elolvassa a történetet annak más lesz a vége,de akkor nagyjából:
A főszereplőn Ally egy okos,szorgalmas lány,de van egy barátnője Cat. Cat énekelni szeretne egy musicalen viszont Ally latin kurzusra menne szívesebben. És itt kezdődik a döntés hozatal. Ally a latin kurzusra megy vagy elmegy Cattal a musicallel.
Én azt választottam,hogy Ally Cattal tartson énekelni,de legközelebb nem ezt fogom. .) Sajnos azonban a könyv végén éreztem egy kis hiányt. Túl rövid volt és sajnos nem minden rész volt alaposan kifejtve én ezt hiányoltam,viszont az útválasztós ötlet nagyon eredeti ,engem ezzel teljesen megfogott.
A könyv célközönsége 10-16 év közötti korosztály és szerintem ennek ez meg is felel. Egy igazi YA tiniregényt kapunk.És most az olvasson tovább aki olvasta a könyvet vagy nem zavarja a SPOILER!

Most elmondom,hogy én milyen úton haladtam végig.
Az első lehetőség a választásra a 46 oldalon történik ahol kiválaszthatod,hogy Ally Cattel menjen a musical meghallgatásra
-vagy inkább a latin kurzust válassza. Én itt a musicalt választottam tehát lapoztam tovább.
Aztán a 73.oldalon újra döntheti,hogy Ally Tonyval gyakorolja a dalt amit a musicalen fog előadni vagy utasítsa el. Mivel én ilyen romantikus alkat vagyok természetesen az első lehetőséget választottam így lapoztam a 104.oldalra
Legközelebb arról kell döntenie Allynek,hogy elmondja-e a barátnőjének,hogy csókolózott Tonyval vagy inkább tartsa titokba. Én az elsőt szavazta,így kerültem a 192.oldalra.
És többet már nem kellett eldöntenem,hogy folytatódjon.. :)

Szóval összességében nagyon tetszett!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Elle Kennedy:The Deal [Értékelés]

Sziasztok! A mai napon Elle Kennedy:The Deal című könyvéről olvashatjátok a véleményemet! Fülszöveg: A lány egyezséget köt a fősuli rosszfiújával… Hannah Wells végre talált valakit, aki megdobogtatja a szívét. Bár az élet más területein magabiztosan mozog, a szex és a csábítás nem éppen erős oldala. Ha fel akarja hívni magára a kiszemelt srác figyelmét, ki kell lépnie a komfortzónájából, és elérni, hogy észrevegyék …még ha ezért korrepetálnia kell is a hokicsapat idegesítő, gyerekes és beképzelt kapitányát egy álrandiért cserébe. …ami jobban sül el, mint remélte. Garrett Graham egyetlen álma, hogy a diploma után profi hokijátékos legyen, de a zuhanó tanulmányi eredménye miatt mindent elveszíthet, amiért eddig olyan keményen dolgozott. Ha a csapatban maradás ára, hogy segít egy cinikus csajnak féltékennyé tenni egy srácot, hát legyen. De amikor egy váratlan csók életük legvadabb szexébe torkollik, Garrett hirtelen ráébred, hogy a szerep, amit játszik, nem neki való. Most már

Interjú:Lakatos Levente gondolatai az illegális könyv letöltésekről

Sziasztok! Ma egy interjút olvashattok Lakatos Leventével aki az illegális könyv letöltésekről fog beszélni. Levente könyveit IDE  kattintva tudjátok megvenni. Mi a véleményed az illegális könyv letöltésről? Azt hiszem, hogy a legtöbb illegális könyvletöltő azt sem tudja, hogy amit csinál, az nincsen rendjén. Sokan legalábbis meglepődnek, ha rájönnek: attól, hogy egy könyv digitális formában is megjelenik, még nem ingyenes. Hogy is lehetne az? Egy könyv legalább egy író munkája, ő azzal dolgozott. A kiadói háttérről már nem is beszélve. A világon senki nem dolgozik ingyen, hiszen a pénzből veszünk ennivalót és senki nem tűri, ha ellopják a munkáját. Az írók az esetek nagy részében eladás után kapják a jogdíjukat, tehát minden egyes illegálisan olvasott könyv koporsószegként értelmezhető. Ha szereted az írót, de illegálisan olvasod, például azt kockáztatod, hogy a kiadó a csökkenő eladások miatt nem fogja a következő könyvét megjelentetni. Illetve könnyen megeshet, hogy a kedvelt sz

Pharma Hyaluron Volumennövelő ajakápoló - Rosé

Sziasztok! Bizonyára sokan láthattátok az Instagram oldalamon,hogy érkezett a Naturproduktól múlt héten egy különleges ajakápoló. Erről olvashatjátok most a beszámolómat. Az ajakápoló 2 színben kapható, Rose illetve Marsalában. Én a Rosét választottam,hozzám az a szín közelebb áll. Sosem volt még hasonló ajakápolóm,így kíváncsian vártam,hogy mi lesz az eredménye,vagy egyáltalán lesz-e,de szerencsére az utóbbi történt. Naponta 2-szer ajánlott/érdemes felvinni az ajkakra kézzel vagy a szivacsos aplikátor segítségével,de az utóbbi egyszerűbb és praktikusabb. Az ajakápoló feje szivacsos aplikátor,így könnyen fel lehet vinni,a kívánt területre. Használatkor én éreztem egy kissé bizsergető,mentolos hatást,de abszolút nem volt kellemetlen.A kiszerelése nem nagy,mindössze 7 ml, ezért is leszek kíváncsi,hogy mennyi ideig tart majd ki. Az ajakápoló hiarulonsavat tartalmaz,ami még teltebbé varázsolja az ajkakat,ezenkívűl sokkal puhább volt használat után az ajkam.Rúzs helyett szájfényként