Ugrás a fő tartalomra

Bye,Bye 2018! Go 2019!♥

Sziasztok! Elérkeztünk az évzáró bejegyzéshez. Mint minden évben most is szeretném összefoglalni,hogy mit is jelentett számomra ez az év,mik történtek velem,a bloggal és a jövőre nézve milyen terveim vannak. Szóval tartsatok velem!

Úgy érzem ebben az évben az abszolút kedvenc közösségi oldalam az Instagramom volt,ahol jelenleg több mint 12400-an követtek ,ami egy hatalmas szám,sosem gondoltam volna,hogy egy egyszerű könyves blogként indult oldal idáig fog eljutni! Instagramon összesen 122 képet osztottam meg veletek,amire összesen 31085 like érkezett!A legtöbb likeot egyértelműen a Szigetes képem kapta,aminek külön örülök. Ezt közel 800-an likeoltátok! Aztán népszerű volt még egy nyereményjátékos képem is,ami számomra szintén feledhetetlen együttműködés volt az évben. (irónia) Megjegyzem,hogy ezt a képet csak azért hagytam fent mert Justin Jesso likeolta. A január-február-március mint mindig csendesen eltelt,aztán áprilistól beindultak az események. Április 12.-én végre a Glamour napok egyikét Pesten töltöttem,ahol annyit shoppingoltam amennyit szerettem volna. Májusban kikapcsolódtunk egyet Bakonybélben,aztán nemsokkal ezután ellátogattunk Szegedre is,ami egy csodálatos hely,remélem nemsokára újra elmehetek.Szeged után következett végre a NYÁR! Júniusban elkezdtem dolgozni,amit nagyon szerettem,komolyan. Júliusban pedig újra következett egy kikapcsolódás Horvátországban. Nagyon szerettem Zadart és úgy az egész Horvátországot! Egész biztos vagyok benne,hogy hamarosan visszatérek oda is. És elérkeztünk Augusztushoz! Az év legjobb hónapjához! :) Életemben először eljutottam a Sziget Fesztiválra,erről pedig bővebben itt olvashattok:SZIGET! Nem akarok mé gegy bejegyzést szétáradozni Shawn Mendesről,pedig tudnék. Augusztusban sikerült Csivettkával is készítenem egy interjút,ami szintén egy hatalmas öröm.
Augusztus további részében dolgoztam. És hát Szeptembertől pedig újraindult a sulis körforgás. 2 napot Pesten töltöttem,ahol shoppingoltam és várost néztünk.
Októberben, az évben utoljára elmentünk pihenni Ausztriába (Hallstadt,Salzburg) Ami egy gyönyörű környék. A szállás is ideális volt,a látvány pedig lélegzetelállító. Novemberben egy napra elugrottunk Győrbe,hogy beszerezzük a karácsonyi ajándékokat,de főképpen magamnak sikerült ismét vásárolnom. December elején volt a szülinapon,nagyon sokan írtatok,felköszöntöttek és még Justin Jesso is írt!💗😈  Ezután pedig karácsony volt és...most pedig itt ülök és írom ezt a bejegyzést!


Szeretném megköszönni mindenkinek aki az évben olvasott,követett,likeolta egy posztomat,vagy feldobta a napomat egy kedves üzenettel! Fantasztikusak vagytok! Kívánom ,hogy a következő évetek úgy sikerüljön,ahogy szeretnétek!Külön köszönet az összes cégnek akivel együttműködtem! :)

 Végezetül pedig LÁNYOK! Szilveszter éjszakáján pedig viseljetek piros bugyit, hogy a szerelmi életetek a következő évben is izgalmas legyen. Ezzel zárnám soraimat!
2019-ben találkozunk!
Puszi,
L










Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Elle Kennedy:The Deal [Értékelés]

Sziasztok! A mai napon Elle Kennedy:The Deal című könyvéről olvashatjátok a véleményemet! Fülszöveg: A lány egyezséget köt a fősuli rosszfiújával… Hannah Wells végre talált valakit, aki megdobogtatja a szívét. Bár az élet más területein magabiztosan mozog, a szex és a csábítás nem éppen erős oldala. Ha fel akarja hívni magára a kiszemelt srác figyelmét, ki kell lépnie a komfortzónájából, és elérni, hogy észrevegyék …még ha ezért korrepetálnia kell is a hokicsapat idegesítő, gyerekes és beképzelt kapitányát egy álrandiért cserébe. …ami jobban sül el, mint remélte. Garrett Graham egyetlen álma, hogy a diploma után profi hokijátékos legyen, de a zuhanó tanulmányi eredménye miatt mindent elveszíthet, amiért eddig olyan keményen dolgozott. Ha a csapatban maradás ára, hogy segít egy cinikus csajnak féltékennyé tenni egy srácot, hát legyen. De amikor egy váratlan csók életük legvadabb szexébe torkollik, Garrett hirtelen ráébred, hogy a szerep, amit játszik, nem neki való. Most már

Interjú:Lakatos Levente gondolatai az illegális könyv letöltésekről

Sziasztok! Ma egy interjút olvashattok Lakatos Leventével aki az illegális könyv letöltésekről fog beszélni. Levente könyveit IDE  kattintva tudjátok megvenni. Mi a véleményed az illegális könyv letöltésről? Azt hiszem, hogy a legtöbb illegális könyvletöltő azt sem tudja, hogy amit csinál, az nincsen rendjén. Sokan legalábbis meglepődnek, ha rájönnek: attól, hogy egy könyv digitális formában is megjelenik, még nem ingyenes. Hogy is lehetne az? Egy könyv legalább egy író munkája, ő azzal dolgozott. A kiadói háttérről már nem is beszélve. A világon senki nem dolgozik ingyen, hiszen a pénzből veszünk ennivalót és senki nem tűri, ha ellopják a munkáját. Az írók az esetek nagy részében eladás után kapják a jogdíjukat, tehát minden egyes illegálisan olvasott könyv koporsószegként értelmezhető. Ha szereted az írót, de illegálisan olvasod, például azt kockáztatod, hogy a kiadó a csökkenő eladások miatt nem fogja a következő könyvét megjelentetni. Illetve könnyen megeshet, hogy a kedvelt sz

Pharma Hyaluron Volumennövelő ajakápoló - Rosé

Sziasztok! Bizonyára sokan láthattátok az Instagram oldalamon,hogy érkezett a Naturproduktól múlt héten egy különleges ajakápoló. Erről olvashatjátok most a beszámolómat. Az ajakápoló 2 színben kapható, Rose illetve Marsalában. Én a Rosét választottam,hozzám az a szín közelebb áll. Sosem volt még hasonló ajakápolóm,így kíváncsian vártam,hogy mi lesz az eredménye,vagy egyáltalán lesz-e,de szerencsére az utóbbi történt. Naponta 2-szer ajánlott/érdemes felvinni az ajkakra kézzel vagy a szivacsos aplikátor segítségével,de az utóbbi egyszerűbb és praktikusabb. Az ajakápoló feje szivacsos aplikátor,így könnyen fel lehet vinni,a kívánt területre. Használatkor én éreztem egy kissé bizsergető,mentolos hatást,de abszolút nem volt kellemetlen.A kiszerelése nem nagy,mindössze 7 ml, ezért is leszek kíváncsi,hogy mennyi ideig tart majd ki. Az ajakápoló hiarulonsavat tartalmaz,ami még teltebbé varázsolja az ajkakat,ezenkívűl sokkal puhább volt használat után az ajkam.Rúzs helyett szájfényként